سیل؛ سین هشتم امسال!

ناراحتم 

ناراحتم برای هموطنانی که نوروزشون به دلخونی داره سپری میشه و داغدار شدند!

دلم خون شده برای هموطنان گلستانی ام که گلستانشون رو آب برد!

غمگینم برای هموطنانی که با چه آرزویی خانه تکانی کردند و خونه هاشون رو خوب شستند و روبیدند برای استقبال از سیل و گل و لای!

خدایا شکرت، نمیدونم هیچ کار تو بی حکمت نیست خدای مهربون من!

خیلی سخته توی سال جدید، توی نوروز آدم عزیزشو از دست بده یا خونه اش ویرون بشه!

خدایا خودت رحم کن!

یه استاتوس دیدم نوشته بود:

سال نفرین شده در قرن مصیبت یعنی؛ هی زمستان برود باز زمستان برسد!

واقعا خیلی معنی داشت. بخدا ظهور خیلیییی نزدیکه!

#اللهم_عجل_لولیک_الفرج

تسلیت میگم به تمام هموطنان عزیزم که خسارت جانی و مالی دیدند و امیدوارم سالی بشه براشون که اونایی که داغ عزیز دیدند خدا بهشون صبر و آرامش عطا کنه و اونایی که خسارت مالی دیدند خدا صد برابرش رو بهشون عطا کنه که خسارت مالی شون جبران بشه، آمین ... 


اینم از سال 98!!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلم یه ذره همت میخواد!!!

سلام دوستای عزیزم، خوبین؟ 

امیدوارم 4 روز از تعطیلات نوروز رو به خوبی و خوشی سپری کرده باشین ...

منم همچنان با تنبلی دارم روزامو میگذرونم!!!

واقعا از چند روز قبل از عید چه برنامه هایی برای خودم میذارم اعم از: مطالعه کردن، آشپزی و شیرینی پزی، درست کردن سالادها و دسرهای متنوع و از همه مهمتر شروع کردن این پایان نامه لعنتی!!!

گفتم پایان نامه دیشب خواب میدیدم پروپوزالم رو تموم کردم و تحویل دادم اینقدر خوشحال بودم که نگو!!!

این بزرگترین قورباغه زندگی منه که هرجوری هست باید قورتش بدم!!!

ان شاء الله از امروز 6 فروردین شروع میکنم و بخش اعظم وقتم را برای این کار میگذارم تا ان شاء الله تا پایان تابستان اگر بشه که دفاع کنم و اگر نشد ان شاء الله تا پایان ترم پاییز!

حیف این روزهای جوونی که چقدر داریم به بطالت میگذرونیم!

شب ها تا دیروقت بیدار، روزها تا لنگ ظهر خواب، کار مهمی الا نماز انجام نمیدیم!!!

اما من عجیب حس میکنم امسال سال فوق العاده ای برای من هست! 

پر از خبرای خوش، پر از خیر و برکت و پر از رزق های مادی و معنوی!

احساس میکنم حضرت زهرا (س) سال منو تضمین کردند!

جاتون خالی امسال شب عید رفتم به دوستان کانون حدیث راه عشق که هر ساله اعتکاف برگزار میکنند سر بزنم و سال جدیدم را هنگام تحویل سال در مکانی مقدس در جوار حضرت زینب دختر امام موسی بن جعفر (ع) شروع کنم!

شنیده بودم که هر کس هنگام تحویل سال مشغول نماز حضرت زهرا باشه تا آخر سال رزقهای معنوی و مادی خوبی نصیبش میشه. 

البته دکتر بانکی اعلام کرده بودند که نماز امام زمان (عج) را بخونید ولی نمیدونم چرا من خیلی دلم میخواست نماز حضرت زهرا (س) را بخونم. 

سال جدیدم را با یاد و ذکر حضرت زهرا (س) شروع کردم که حس میکنم با برکت زیادی همراه باشه ..

بعد از نماز با بچه ها روبوسی کردیم و دور هم بودیم، یکی از دوستانم که هر ساله مسئول برگزاری اعتکاف بود امسال اومده بود با نی نی 5 ماه اش!!!

قربونش برم ماشاء الله یه دخمل ناز و خوشمزه با موها و چشمهای مشکی!

مگه من دل میکندم از این بچه از بس بوسش کردم لپاش قرمز شده بود!!

خلاصه ساعت 3 چراغها رو خاموش کردیم بخوابیم که صدای گریه اش بلند شد مامانش میگفت اصلا دوست نداره بخوابه همش میخواد بیدار باشه. خلاصه با مکافات خوابوندش.

سحر بچه های اجرایی پا شدند سحری معتکفین رو بدن اما من خواب بودم که با صدای گریه نی نی بیدار شدم، مامانش میخواست روزه بگیره. پا شدم نی نی رو گرفتم آرومش کردم تا مامانش بتونه سحری بخوره. تا بعد از نماز صبح توی بغلم بود نمیدونید چه حس خوبی بود، خیلییی کیف داد. 

نماز صبح رو که خوندیم دوباره خوابیدیم.

خلاصه  تا پیش از ظهر پیش بچه ها بودم بعدش هم رفتم زیارت حضرت زینبیه و ازشون برای خوشبختی،عافیت، عاقبت بخیری همه جوونا مخصوصا خودم دعا کردم، ان شاء الله که همه جوونا عاقبت بخیر بشن ان شاء الله .. 

بعدشم اومدم خونه و به خانواده عزیزم تبریک گفتم..

ان شاء الله همه دوستان عزیزم به حاجت های مهم زندگیشون برسن .. الهی آمین .. 

من دوباره اومدم!!

سلام به تمام دوستان عزیزم، سال نوی همتون مبارک!

ان شاء الله سال جدید برای همتون پر از سلامتی و برکت باشه 

بدجوری دلم برای خونه مجازی و دنج خودم تنگ شده بود

البته هر از گاهی چراغ خاموش میومدم و میرفتم، پست های خاطره انگیز و کامنتهای شما دوستان عزیزمو میخوندم و میرفتم 

اما اینجا انگار برام از هر جای دیگه آرامشش بیشتره چون سنگ صبورهای زیادی دارم و برام ارزشمند هستید. 

بعضی از دوستان مثل آذین وبلاگش پاک شده کسی خبری ازش نداره؟ 

بچه ها دوست دارم مثل قدیما حضور پر رنگ همتون رو توی وبلاگم حس کنم...

خیلی بیشتر از هر زمان دیگه به حضورتون توی خونه مجازی ام نیاز دارم.. 

قدمتون به چشم دوستان مهربون من