تولدتون مبارک عشق دلممممم

یا امام رضا سلام‌ تویی سایه ی سرم تویی کس بی کسیام
یا امام رضا سلام‌ غیر تو کدوم رفیق سنگ تموم گذاشت برام
manli_mashhad3
من گدای مشهدم مثل اون کبوترم که در طواف گنبدم
من گدای مشهدم همیشه با دست پر از در خونت اومدم
به فدای کرمت زنده میشه روح من وقتی میام تو حرمت

به فدای کرمت تو مسیح و منم همیشه محتاج دمت
تویی عشق بچگیم میبینم مهربونی تو همیشه تو زندگیم
تویی عشق بچگیم همه میدونن امام رضایی بودم از قدیم
یا امام رضا‌ سلام یا امام رضا‌ سلام یا امام رضا‌ سلام
به فدای کرمت زنده میشه روح من وقتی میام تو حرمت


برام سنگ تموم گذاشتی آقا جان  کمکم کن برات سنگ تموم بذارم آقای من 

الهی من دورتون بگردم آقا جانم 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 10:12 ق.ظ

سلام اجی خوبی خداروشکر ان شاءالله خوش خبر باشی همیشه اجی خوش به حالت به اقا نزدیکی اجی

امام رضا خیلی مهربووونه خیلی مهربووون

الهه سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 12:36 ب.ظ

اره واقعا خیلی مهربونه انقدر دلم میخواد یه بار دیگه خواب مشهدو ببینم یعنی تو خواب برم مشهد تو بیداری هم دلم میخواد ولی نمیتونم فقط تو خواب بهتره

ان شاء الله هر طوری که دوست داری زیارت کنی قسمتت بشه

الهه چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام اجی خوبی ممنونم سلامت باشی راستی گوش هات و کلیه ات خوب شد اجی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد