تولدمون مبارک!

بر ماه تمام ماه رحمت صلوات

بر نور جمال حُسن و حکمت صلوات

در سفره ماه رمضان فیض حَسن

بخشیده به عرش و فرش، نعمت، صلوات

میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر شیعیان جهان مبارک

پ.ن 1: ضمنا تولد منم هستا 

تولدت مبارک من 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1400 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام اجی خوبی تولدت مبارک ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی بازم تولدت مبارک ان شاءالله تا سال بعد حاجتت روا بشه و بری کربلا
راستی اجی بهت نظر دادم فکر کنم نیومد عیب نداره

سلام الهه جانم، مرسی گلم
خیلی برام دعا کن

monparnass چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 ساعت 05:23 ق.ظ http://monparnass.blogsky.com

سلام
تولد شما مبارک باشه


چه واکسنی بهت زدن اسپوتنیک V
یا آسترا زنکا ؟
اثرات واکسن همون طوری بود که میگفتند؟

سلام.
مرسی
آسترازنکا
نه خداروشکر اما یه چیزی که به من ثابت شد این بود که توی همکارانی که قبلا کرونا نگرفته بودند خیلی شدیدتر و طولانی تر بود علایمشون!
اما من چون 7 ماه پیش کرونا گرفته بودم و یه کم درگیری ریه هم داشتم علایمم خفیف تر بود ولی خب بازم بالاخره ویروس ضعیف شده است و علایم داره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد