سلاممممممممممممممم ...

 

سلام به دوستای جون جونی خودم ...   

امتحانام یکی پس از دیگری تموم شد.. نمره‌هام هم حدوداً خوب شد...  

اما پوستم کنده شد، از اونجایی که دقیقه نودی و شب امتحانی هستم جونم در اومد ...  

اما خوب برام تجربه شد که ترم بعدی رو با جدیت بیشتری شروع کنم.. 

مثل ترم قبل هواسم هزار جا نباشه غیر از استاد!!!! 

قبل از تموم شدن امتحانام همش میگفتم که بگذار این امتحانای لعنتی تموم بشه!!!  

همش میرم این ور و اون ور ... تفریح، پارک، گشت و گذار..  

اما نشد که نشد از 2 شهریور که امتحانام تموم شده همش بست توی خونه بودم...

 

حسابی حوصله‌ام سر رفته و چیزی هم به ترم جدیدنمونده!!  

سوم مهر کلاس‌هامون شروع میشه و دوباره روز از نو روزی از نو ...  

 

امروز شدیداً دلم گرفته بود گفتم بیام یه کم بنویسم شاید دلم باز شد، از طرفی گفتم یه ذره  

دلم باز بشه ... از طرفی هم طلسم این وبلاگ باز بشه، خیلی وقت بود ننوشته بودم ..  

سعی میکنم تا جایی که میشه زود به زود آپ کنم ...  

 

خوش باشید دوستای گل گلی عزیزم ...