شب آرزوها ...

امشب شب لیله الرغائب (شب آرزوهاست) ... 

شب دعای عاشقاست ...    

تو هم مثل من این شب رو به دوستانت یادآوری کن،  

به این امید که از باغ دعاشون یک گل هدیه بگیری ...  

التماس دعاااا ...

نسل سوخته!!!!

خدایا!  

یعنی میشه یه روز یه کیبوردی اختراع بشه
که خودش بفهمه کی باید فارسی تایپ کنه، کی انگلیسی؟!
حروم شد نسلمون  از بس به جای Google زدیم لخخلمث!

بازم دلم گرفته...

سلام ..   

دوستای عزیزم چطورن؟!  

دلم واستون یه ذره شده..  

امروز بازم دلم گرفته...  

امروز صبح که بیدار شدم حالم خیلی بد بود، دلم خیلی گرفته بود...  

نمیدونم چم شده بود اما خیلی بی حوصله بودم!  

از صبح خیلی کار داشتم... کارام تمومی نداشت..  

اینقدر بی حوصله بودم که صدای اطرافیان کلافم می کرد..  

امروز خیلی دل نازک و بی ظرفیت شده بودم..  

هنوزم هستم، فقط منتظرم اگه یکی یه چیزی گفت زار بزنم...  

نمیدونم چه مرگم شده...  

بغض گلوم رو گرفته و فشار میده..  

از طرفی استرس امتحانا داره دیوونم میکنه...   

 

بغض هایم را به آسمان سپردم، خدا به خیر کند باران امشب را!