بازم گریه ..

پریروز خیلی بی انگیزه از خواب بیدار شدم، اصلا حوصله نداشتم!

 

سریع لباس پوشیدم و کمی با مامانم بحثم شد و در نهایت راه افتادم برم سر کار!

 

از در خونه هندزفری گذاشتم و باز هم پویا بیاتی!

 

مسافت از خونه تا سر کوچه موزیک آرومی گوش دادم و کمی گریه کردم، بغض سنگینی داشتم!

 

سوار اتوبوس شدم و بعد سوار تاکسی به محل کار رسیدم!

 

به سختی قدم بر میداشتم، دومی، سنگین تر از اولی!!

 

ساعت: 8:20 دقیقه!

 

چند وقتیه دیگه هیچ چیزی برام اهمیت نداره، حتی فکر مردم!

 

حتی رییس اداره و همکارام که زیر لبشون زمزمه کنن بگن چرا دیر میاد اینقدرر!!!

 

توی دلم همش میگم به جهنم! هر چی میخواد بشه بذار بشه!

 

بیچاره همکارم که همش باید جور منو بکشه، از فردا باید حداقل به خاطر اون زودتر برم!

 

اومدیم یه روز خواست یه ذره دیرتر بیاد، چون همش من دیر میام اون که نباید تباه بشه!

 

تنها چیزی که فکر میکنم منو وادار کنه به زود رفتن همکارمه!

 

تا ظهر بکوب کارهای عقب افتاده رو انجام دادم!

 

مامانم ساعت 9 زنگ زد و ازم عذرخواهی کرد و منم استقبال کردم!

 

بهم گفت: ممولی برای ظهر قیمه برات میپزم!

 

من فقط تشکر کردم اما خیلی خوشحال نشدم!

 

من که آدم شکمویی هستم اما خیلی ذوق نکردم!

 

چم شده آیا؟!

 

فقط میدونم خیلییی دلم گرفته ..

 

 

 

دلم شکسته ..

 

ظهر رسیدم خونه، گرسنه‌ام نبود!

 

رفتم سر سیب‌زمینی سرخ‌کرده‌ها و چندتا سیب‌زمینی خوردم و اومدم توی اتاقم!

 

ادامه مطلب ...

دلم تنگه ..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

داغونم ..

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

پریا

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

امتحانام خراب شد!!!

سلاااممم 


امتحانات رو یکی پس از دیگری گند زدم، این آخری که امروز بود که دیگه بدتر از همه!!!


واقعاً برای خودم متأسفم که اینقدر بی‌خیال و بی‌همت شدم!!!


اینقدر که شب امتحان خوابم ببره و نتونم بیدار بمونم! شکلک خانومی


واقعاً خیلی این چند روز رو مزخرف گذروندم! 


اما این برام تجربه شد که از ترم دیگه همه رو جمع نکنم برای شب امتحان! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


واقعاً برای خودم متاسفم که اینقدر با بی عرضگی تموم نمره‌ها و امتحاناتم رو خراب کردم! 


اندر احوالات کارنامه‌ام تاکنون: 


جشنواره‌ها: 19 


زبان تخصصی: 18 


اندیشه اسلامی: 18 


به راحتی میتونستم 20 بگیرم اما با بی‌دقتی تمام بی‌عرضگی همه رو خراب کردم!


خدا کنه این آخری رو نیفتم!!! شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

اینقدر امتحانم رو بد دادم که سر امتحان اشکم در اومد!