سیاه ترین روزهای زندگی من ...

در هر الغوث الغوث امشب مرا از یاد نبرید 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:27 ق.ظ

سلام اجی خوبی متاسفانه من فقط شب اول رو تونستم انجام بدم اونم فقط قران سر گرفتن بود جوشن کبیر چون طولانیه نمیتونم بشینم خوابم میبره دیشب ساعت ۱ پا شدم یه لحظه تلویزیونو دیدم ولی چون پا درد داشتم نتونستم بشینم پاش ولی خیلی دلم سوخت

سلام عزیزم التماس دعااا

monparnass پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:16 ب.ظ http://monparnass.blogsky.com

خدا بد نده !!!
چرا سیاهترین روزهای زندگی؟
مشکلی برات پیش اومده؟

خدا بد نمیده
حالم خیلی بده به انرژی مثبت و دعا خیلی احتیاج دارم
فعلا اومدم پیش اون کسی که ملجاء درماندگان
دکتر دکتراست
دعام کنید

monparnass پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1400 ساعت 10:30 ب.ظ http://monparnass.blogsky.com

دعا می کنم و امیدوارم حالت بهتر بشه
تو هم به درگاه خدا دعا کن که گفته شده :
"چون بندگان من درباره من از تو بپرسند، بگو که من نزدیکم و به نداى کسى که مرا بخواند پاسخ مى‌دهم. پس به نداى من پاسخ دهند و به من ایمان آورند تا راه راست یابند."
بقره 186

آمین

الهه جمعه 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:24 ب.ظ

سلام اجی خوبی بهتری اجی ان شاءالله بلا دور باشه ازت

الحمدلله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد