من دوباره اومدم!!

سلام به تمام دوستان عزیزم، سال نوی همتون مبارک!

ان شاء الله سال جدید برای همتون پر از سلامتی و برکت باشه 

بدجوری دلم برای خونه مجازی و دنج خودم تنگ شده بود

البته هر از گاهی چراغ خاموش میومدم و میرفتم، پست های خاطره انگیز و کامنتهای شما دوستان عزیزمو میخوندم و میرفتم 

اما اینجا انگار برام از هر جای دیگه آرامشش بیشتره چون سنگ صبورهای زیادی دارم و برام ارزشمند هستید. 

بعضی از دوستان مثل آذین وبلاگش پاک شده کسی خبری ازش نداره؟ 

بچه ها دوست دارم مثل قدیما حضور پر رنگ همتون رو توی وبلاگم حس کنم...

خیلی بیشتر از هر زمان دیگه به حضورتون توی خونه مجازی ام نیاز دارم.. 

قدمتون به چشم دوستان مهربون من 

نظرات 3 + ارسال نظر
sajjad یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 01:56 ق.ظ http://sowdani.ir

مجدد خوش اومدییی

تشکر از لطفتون

الهه یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام اجی خوبی منم الهه خوش اومدی به وبلاگت عیدت مبارک ان شاءالله سال خوبی رو شروع کنی و همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی اجی

سلام عزیزم، عید تو هم مبارک الهه جان

فاضله هاشمی یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 12:21 ب.ظ

تاجایی که ببینم میخونم وبلاگ گلنوشت عشق من منتظرشماست

سلام دوست جدید من، خیلی خوش اومدی به وبلاگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد