عجب امتحان ملسی!!!


دیشب از شدت خستگی و سردرد نتونستم درس بخونم. چندباری جزوه رو برداشتم اما از شدت خستگی خوابم می‌برد. 


امروز صبح ساعت 6:30 بیدار شدم خیلی سریع لباس پوشیدم و با سرویس رفتم سر کار، ساعت 7:15 رسیدم. 


کارگاه داشتیم و تا ساعت 8:40 دقیقه درگیر کارگاه بودم و در نهایت ساعت 9 صبحانه ام رو خوردم.


ظهر با یکی از همکارام اومدم خونه و از ساعت یه ربع به 2 شروع کردم به درس خوندن.


یک جزوه 37 صفحه‌ای ریز که اگه با فونت 14 بود یه حدود 80-70 صفحه‌ای میشد و کلمات بسیار قلمبه سلمبه!!! 


خلاصه ساعت 4:10 دقیقه به زور روخونی تموم شد.


سریع آماده شدم و رفتم سر خیابون که با اتوبوس برم،حدود 5 دقیقه به 5 رسیدم.


توی این فرصت فقط 40 تا تست از 100 تا خونده بودم اونم حدوداً روزنامه‌وار!


از اتوبوس اولی پیاده شدم و سوار اتوبوس خط بعدی شدم و ساعت 5:35 رسیدم دانشگاه.


تو این فرصت فقط تونستم 100 تا تست رو خوندم و دوباره شروع کردم یه دور روخوانی کردم. 


دیگه از بس داد و بیداد کردند که امتحان شروع شد به سرعت رفتم سر جلسه امتحان!


از دست این آموزش 5:55 رفتیم سالن امتحانات ساعت 6:20 دقیقه امتحان شروع شد.


به قول اصفهانیا: بیبین کارادا !!!!!


20 دقیقه بعد برگه رو تحویل دادیم! 


البته بنده خداها حق دارن، حدود 700-600 دانشجو رو چطور کنترل کنند!  توی سالن به اون بزرگی!! 


خیلی عالی بود. باورم نمیشد با اینکه یه دور با زور اونم روزنامه‌وار خونده بودم اینقدر عالی بدم! 


لذت بردم از اینکه دیشب خیلی بی‌خوابی نکشیدم و امروز نتیجه نسبتاً خوبی گرفتم. البته امیدوارم!! 


فقط بدیش به این بود که تست‌هاش نمره منفی داشت. 0/25 نمره منفی داشت!!!


فکر کنم 18 یا 19 بشم. خداکنه تست‌ها رو درست زده باشم. 


خودم فکر میکنم خوب زدم اما تسته دیگه، روش ننوشته یهو آدم اشتباه زده باشه! 


اینم سومین امتحان! 


حالا باید برم سراغ بعدیش که شنبه است. 


اون امتحانمون Open Book اما خدا فقط رحم کنه از بس سخته!!!!  

  

نظرات 10 + ارسال نظر
پیچول پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.pichool.ir

با سلام
سایت پیچول افتتاح شد.
پیچول سعی دارد جدیدترین مطالب طنز را در اختیار شما عزیزان قرار دهد تا موجب شادی و تفریح شما باشد.
اگر مایلید با پیچول تبادل لینک انجام دهید ما را آگاه کنید.
آدرس : pichool.ir
ایمیل : pichool@chmail.ir
صفحه تبادل لینک : pichool.ir/page/3-Link
با تشکر

سلام ...

لینک کردم ...

saeed پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

چی میخوندی؟ خوب خداروشکر که راضی بودی.

راستی شما آدرس وب ندارید؟!

میخوام بیام به وبتون سر بزنم!

لطفاً آدرس وبلاگتون رو بگذارید.

saeed پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 10:49 ب.ظ

بیبین کارادا یعنی چی؟؟

یعنی ببین کارتو،

یعنی ببین چی کار میکنی.

Behnaz جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 08:07 ب.ظ http://mehrabaniha.blogsky.com

آرزویم این است تو شوی بنده محبوب خدا
و دعا میکنم آرام بمانی هرروز سربلند از همه واقعه ها
شاد باشی و بخندی هردم به دل انگیزترین خاطره ها

فدات بشم بهناز جونم ...

مرسی بابت کامنت‌های خوشگلت که کلی بهم انرژی میده ..

خیلی التماس دعاااا ...

خیلی برام دعا کن ...

از ته دلت ...

saeed جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 09:20 ب.ظ

نه ندارم. به طور اتفاقی دنبال یکی از کارهای ناصر عبداللهی میگشتم از وب روزای بارونی آدرستون رو دیدم اومدم و پیگیر وبتون شدم. خیلی وقته سر میزنم. ولی کامنت نمیذارم اصولا!!!!!!!!

آهان!!!

پس لطفا دیگه سوال نکنید چون جواب نمیدم!

اصولاً منم جواب غریبه ها رو نمیدم!

saeed یکشنبه 1 تیر 1393 ساعت 01:41 ق.ظ

اوه اوه چه خوش اخلاق!!دیگه بهت سر هم نمیزنم چه برسه به سوال.انتظار همچین برخوردی نداشتم.وبلاگ یه مکان عمومیه.اگه خیلی نوشته هات شخصیه اینجا ننویس.چون هر رهگذری میاد و میخونه و ممکنه سوال کنه یا نظر بنویسه.کارت زشت بود.خداحافظ

خوشحال میشم اگه این کارو بکنی! چون دوست ندارم آدمی به کنجکاوی شما به وبلاگم سر بزنه! من کلاً آدمی هستم که از آدم بیش از حد کنجکاو اصلاً خوشم نمیاد، مخصوصاً اگه ناشناسم باشه! به شما ربطی نداره! اینجا حریم شخصی منه و حق ندارید به حریم من وارد بشید، چه برسه دخالتم بخوای بکنی!سعی کن از این همه کنجکاوی دست برداری، نه به نفع خودته و نه ... !بسیار متشکرم، خیلی خوشحالم کردی که گفتید دیگه نمیاید! چون با حضورت حس خوبی نداشتم و حس منم بهم دروغ نمیگه!!من از شیوه نگارش زود میفهمم کی به کیه، حتی اگر درهم برهم بنویسید!!!! اوه اوه کار دستت داد!!!!

گل رز دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 12:32 ق.ظ

سلام سپیده خانم گل چراشما و آقا سعید اینطوری صحبت می کنین شاخ هاتون رفته تو هم .ما هم می ترسیم دیگه کامنت بگذاریم خوب نیست اینطوری ج بدی البت ببخشید . . ببخشید جسارت کردم به خدا از شما بعیده اینطوری ج بدین.موفق باشی.

سلام ..

اولاً این چه طرز صحبت کردنه؟!

عزیزم از چی می‌ترسید؟‍

مگه من اجبارتون کردم بیاید اینجا رو بخونید؟!!!

من کسی رو اجبار نکردم بیاد اینجا رو بخونه، همینطور کسی رو اجبار نکردم بیاد کامنت بگذاره!

از نظر من کسی که بخواد بیش از حد کنجکاوی بکنه و حتی یک آدرس وب هم نداشته باشه قابل اعتماد نیست و نمیتونم بهش اطمینان کنم!

کلاً رابطه‌ام با آدمای بیش از حد ...... خیلی خوب نیست!!!!

شما خودت وقتی یک ناشناس ازت سوالی بکنه تا چه حد میتونی بهش جواب بدی؟!

ضمنا اگه نفر بعدی خواست از این 2 نفر حمایت کنه IP رو عوض کنه که تابلو نباشه!!! فعلاً که IP آقا سعید و گل رز یکیه!!!

من توی تشخیص نگارش خیلی تیز هستم و میتونم تشخیص بدم چی به چیه!!!!

چرا فکر می‌کنید اگر نگارشتون رو خاص بکنید تشخیص رو سخت میکنه؟!!!

حیف گل رز به این لطافت نیست که با همچین نگارش و لحنی کلامش رو مکتوب میکنه؟!

خوشحال میشم شما هم دیگه به وبم سر نزنید ...

فقط خواهش می‌کنم فکر نکنید با یک هالو طرف هستید!!!

saeed دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 06:18 ب.ظ

بیبین کارادااا...!؟

شما بیبین کارادااا

عجب!!!

واقعاً من موندم از این خلقت خدااا

گل رز سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام خانم تیز و هالو یعنی چی که ip های ما یکی هست من اصلا این آقا سعید رو نمی شناسم تازه وب خیلی جالبی هم نداری که هی میگی سر نزنی خوشحال میشم ادب از همه اینها واجت تر است تازه یک مشت چرندیات بیشتر نمی نویسی مگه غیر از اینه .تازه شما چه طرز صحبت کردنه نه من؟

تیز هستم اما فکر کردی هالو هم هستم؟!

فعلاً که ip هاتون یکیه پس چونه نزن!!

چیه چی شد؟! شما که از البت و این چیزا استفاده می‌کردید و جمله‌ها رو به هم می‌چسبوندی، حالا چرا نگارشت فرق کرده؟!!!

وب شخصی خودم هست و دوست ندارم حضور داشته باشی!!!

مگه چرندیات نمی‌نویسم؟! دوست دارم بنویسم به کسی ربطی نداره!!

دفعه بعدی هم باهات جر و بحث نمیکنم! به راحتی کامنتت رو پاک می‌کنم، پس سنگین تری که دیگه نیای!!!

sep!deh چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 07:25 ب.ظ http://lahzehayesepid.blogsky.com/

کاربر saeed و گل رز ..

ایشالا به پای هم پیر بشید ...

نظرت به زباله دان تاریخ پیوست!!!

دیگه نظر نگذارید چون به راحتی پاک میشه!

فقط الکی خودتون رو خسته می کنید ...

البته نظر گذاشتنت یک مزیتی که داره اینه که من یه ذره می‌خندم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد