آخرین روز فروردین 00

سلام مهربونا 

سه شنبه حوالی ظهر بیدار شدم!

خیلی حال میزونی نداشتم 

از شدت گریه های دیشب سرم خیلی درد میکرد!

از شدت سرگیجه و سردرد نتونستم روزه بگیرم!

هیچی دلم نمیخواست بخورم و حسابی دمق بودم!

به یه چایی تلخ بسنده کردم!

محدثه بانکی از حرم حضرت علی لایو گذاشت!

خیلی دلم هوای کربلا و نجف رو کرده بود!

خیلی پای لایوش گریه کردم، دلم داشت میترکید

لایوش تموم شد مامانم برام ناهار آورد با بی میلی خوردم فقط بخاطر اینکه معده ام درد میکرد.

بعد از ناهار نمازمو خوندمو با گوشی یه کم خودمو سرگرم کردم!

یه کم نشستم پای تلویزیون تا افطار شد. خیلی لحظه افطار و دعاهای دم افطار رو دوست دارم!

خیلی غصه ام شد که روزه نبودم!

نمازمو خوندمو سریالهای شبکه سه و یک رو دیدم! 

دلم هوس قهوه کرده بود!

به مامانم گفتم قهوه میخوری؟!

مامانمم مثل خودم پایه است  گفت: آره

کافه چی مثل همیشه 2 تا قهوه درست کرد با شکلات 55%

قهوه همچین به جونم نشست کیف کردم.

نمازمو با حزب قرآنم خوندم، هر کاری کردم خوابم نمیبرد!

گفتم عجب غلطی کردم شب قهوه خوردم!

ساعت 5 بود اینترنت گوشیمو روشن کردم دیدم کانال کر بلا لایو گذاشته از بین الحرمین!

دیگه بیدار بودم و نماز صبحم رو خوندم تا 6:40 بیدار بودم!

اومدم پاشم حاضر بشم برم سرکار دیدم سرگیجه دارم!

گفتم بذار چشمامو 10 دقیقه بذارم رو هم!

10 دقیقه همانا و بهو بیدار شدم دیدم 7:50 

یعنی میخواستم موهای خودمو بکنم!

سریع حاضر شدم و اسنپ به سختی گیر آوردم ساعت 8:45 رسیدم اداره

گفتم لعنت به این شانس گند!!!

اما یاد قولم افتادم که باید 50 تومن بدم به اون کسی که زودتر از من از خونه رفته بود که خوشبختانه من اولین نفری بودم که از خونه رفتم بیرون!

خلاصه که 50 تومن رو با نهایت افتخار تقدیم خودم کردم 

نه سیخ سوخت نه کباب 

تمام اداره دور سرم میچرخید!

امروز به یکی از همکارام قول داده بودم که با هم یک پروژه رو انجام بدیم که اول وقت رفتم اتاق اونا!

تا 12 انجام دادیم و من داشتم از بیخوابی میمردم!

گفتم من دیگه نمیتونم ادامه بدم میرم تو نمازخونه ده دقیقه بخوابم بعد میام بقیه شو انجام میدیم. رفتم 20 دقیقه خوابیدم سرحال شدم و اومدیم دیگه تا پایان وقت اداری انجامش دادیم!

بقیه شو بعد مینویسم ...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:41 ق.ظ

سلام اجی خوبی ان شاءالله که زود خوب میشی اجی سرگیجه درد بدیه درکت میکنم منم شهریورماه پارسال سرگیجه و حالت تهوع رو با هم داشتم مامانم‌میگفت فشارت افتاده بدنت ضعیفه تو روضه ها زیاد سر پا بودی اخه مامانم همیشه ماه محرم روضه داره اجی منم پارسال زیاد سر پا بودم ولی چند روز طول کشید خوب بشم ولی چیزی نمیتونستم بخورم اجی تو ایام فاطمیه پارسال هم سرگیجه داشتم یعنی فکر کنم یه روز قبل شهادت حضرت زهرا بود اجی که خداروشکر خوب شدم و فقط سرگیجه بود زیاد سر پا وایسم اینجوری میشم بدنمم ضعیفه ولی میدونی اجی من قبل سال ۹۸ خیلی از چای بردن میترسیدم یعنی میترسیدم بریزم رو مهمونا و شرمنده بشم دستام میلرزید یه چای رو به زور میبردم ولی قبل ماه محرم سال ۹۸ مامانم گفت الهه تو باید چای بدی منم گفتم نمیتونم ولی تونستم و دادم پارسال هم چای رو بالا میگرفتم تا کف نکنه یعنی ابش میپرید رو دستم ولی پارسال گرفتم بالا و ترسم ریخت مبدونم خیلی بد بود این ترسم ولی نمیتونستم خودمو کنترل کنم اجی ولی میدونی یه اخلاق بدی که دارم اینکه تو مراسم ها نمیزارم کسی کمک کنه میگم فقط خودم همه کارهارو میکنم که این خوب نیست و ناراحت میشن ولی ان شاءالله میخوام تو ماه محرم کمتر کار کنم و بزارم بقیه کار کنن تا مریض نشم مثل پارسال میدونی سال ۹۵ که بچه ابجیم به دنیا اومده بود فکر کنم همون روز اول بود یا بعدش مامانم گفت چای بده یا بهش بدم یا به ابجیم که یادمه چای رو انداختم زمین و یه کمش ریخت رو سقف یه کمش هم رو لباس مامانم یعنی رو کمرش ولی خداردشکر رو ابجیم و بچه اش نریخت در این حد میترسیدم از چای بردن

سلام عزیزم، تو خوبی؟
چه کارها که نکردی الهه
میدونی چقدر ثواب داره که توی روضه کار کنی؟!
اما حتما بذار بقیه هم کار کنند
منم مثل خودتم دوست دارم همه کارها رو خودم انجام بدم و به نحو احسن
اما باید به این فکر کنیم که همینطور که ما دوست داریم توی روضه های امام حسین کار کنیم بقبه هم دوست دارن توی این ثواب شریک باشن
مواظب خودت باش

الهه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:45 ق.ظ

سلام اجی خوبی اره میدونم اجی یه بار یادمه فکر کنم تو ایامه فاطمیه بود نمیدونم زود پونه و چای هارو ریختم چون طول میکشید بقیه میگفتن چقدر زرنگی بعد چند وقت پیش تو یکی از مراسم ها چای ریختم اونم زود ریختم مامانم منظورمو درست نفهمیده بود گفت باشه ولی خوب عجله کردم ولی مامانم اخر روضه بستنی داد و چای نداد

عزیزم قبول باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد