شنبه سخت!

سلام مهربونا 

صبح با تلفن مامان ساعت 8:30 بیدار شدم 

سریع حاضر شدم که برم کلینیک بهم گفت 9:30 بیا اما ده دقیقه دیر رسیدم که اصلا دیدم خوب شد دیر اومدم چون کلی مریض قبل از من هنوز نرفته بودن داخل!

از یک طرف هم اعصابم حسابی خورد بود که اینجا هرچی هم مواظبت کنی قشنگ معلومه ویروس کرونا داره جولون میده!

هر یه سرفه از هرجا میشنیدم تن و بدنم میلرزید!

صدام کردند رفتم داخل تازه پشت در اتاق دکتر 3-4 نفری بودند، حسابی دیگه کلافه شده بودم!

آخر نوبتم شد رفتم داخل، دکتر گوشمو دیدند و گفتند عفونتشو باید تخلیه کنم!

وای بدنم مثل بیدددد داشت میلرزید!

تو دلم گفتم عجب غلطی کردم اومدم!!! 

گفتم آقای دکتر نمیشه بجای تخلیه دارو بخورم؟!

گفتند: نه نمیشه!!

منم دیگه مجبوری گذاشتم تخلیه کنند عفونتشو ولی هم درد داشت هم کل بدنم یخ کرد و داشت میلرزید! 

بعدشم گفتند برو یه نوار گوش بگیر برام بیار، نوارم گرفتمو دکتر دیدند و گفتند خوبه!

سه تا قطره دادند که هر 8 ساعت!

گفتم کی حال داره اینارو استفاده کنه!

تاکسی سوار شدم اومدم امامزاده پیاده شدم دیدم یه آقای دستفروش چه سبزی تازه ای آورده!

2 بسته اسفناج، 2 بسته شوید، 1 بسته گشنیز، 1 بسته نعناع و 1 بسته شاهی تازه گرفتمو اومدم خونه!

مامان باید میرفت خونه مادربزرگ کمرشم خیلی درد میکرد اما فداش بشم نشست کمکم کرد و همشو پاک کردیم دیگه شستنش با من بود!

تا ساعت 7 دستم بند بود! 

شب قبلش با خانم دکتر ادیبی هماهنگ کرده بود برای سونو که بهم گفتند ساعت 8:30 بیا!

سریع رفتم یه دوش گرفتمو حاضر شدم با اسنپ رفتم!

خیابونا خلوت بود پنج دقیقه ای رسیدم!

تا رفتم دیدم یا علی نفر آخرم!

پذیرش بهم گفت کم کم شروع کنید آب خوردن!

وای مردم یه بطری یک لیتری آب خوردم!

مگه تموم میشدن این مریضا!!!

ساعت 11:30 نوبتم شد! 

مثانه ام داشت میترکید ولی مجبور بودم خودمو نگه دارم!

تا رفتم داخل اول با خانم دکتر حال و احوال کردم و ایشون معذرت خواستن برای معطلیم!

گفتم واقعا همین که دقیقه 90 لطف کردید بهم نوبت دادید خودش خیلیه، ممنون از لطفتون!

خلاصه گفتم خانم دکتر من یه بطری خوردم یعنی کافیه؟

گفتند حالا ان شاء الله که کافیه!

شروع کردند به سونو که گفتند چقدر آب زیاد خوردی!!!

گفتم آره دارم خیلی اذیت میشم!

گفتند برو سرویس دوباره بیا، از خوشحالی پرواز کردم!

رفتمو و اومدم که دیدم یه مریض دیگه داخله!

گفتم چه بهتر 20 دقیقه دیگه وقتم تموم میشه!

از پذیرش پرسیدم قرآن دارین؟! 

لطف کردن قرآن دادند نصف ختمو خوندم که دوباره صدام کردند!

رفتم سونو خداروشکر کلیه هام مشکلی نداشت فقط یه ذره کبد چرب دارم! 

دیگه از خانم دکتر تشکر کردم و سریع اسنپ گرفتمو اومدم خونه. نصف دیگه ختمو خوندمو دیگه خوابیدم!

نظرات 4 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 30 فروردین 1400 ساعت 05:33 ق.ظ

سلام اجی خوبی ان شاءالله که زود خوب میشی اجی منم چند روز پیش گوش درد داشتم و سرگیجه ولی دکتر نمیتونم برم دو روز پیش رفتم ولی تو مطب نرفتم تنهام رفتم ولی نشد ان شاءالله که خوب میشی اجی یه لیتر اب خوردی همون اندازه بطری نوشابه میشه اجی؟؟
من میلم به اب خیلی کمه چند روز قبل ماه رمضون یه روزشو اب خوردم ولی از فرداش نشد چون حالم خراب شد به خاطر اب نه به خاطر چیز دیگه بود اجی مامانمم مثل من کم اب میخوره ولی چای زیاد میخوره ولی من چای هم نمیخورم فقط تو صبحونه ها که این روزها روزه ام خیلی شرمنده خدام بابت اینکه کم اب میخورم مامانم یه بار گفت شاید بدنت نمیخواد نمیدونم منم بچه بودم تو گوش هام اب رفته بود و دیر حرف زدم نمیشنیدم و خانواده امم دیر فهمیدن اجی فکر کنم ۵ سالم یا بیشتر بود که مامانم منو برد دکتر و شستو شو داد گوشمو ولی فکر کنم بعدش مامانم واسه ام یه اب هویچ خرید ضعف نکنم یاد بچگی هام بخیر واقعا خیلی نترس بودم اون موقع کجا الان کجا

سلام اله جان، خوبی؟
عزیز دلم منم خیلی توی روز آب نمیخورم اونروز برای سونو مجبور شدم این همه آب بخورم!
خیلی مواظب خودت باش عزیز دلم

الهه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام اجی خوبی ء تو هم مثل من زیاد اب نمیخوری اجی مامانم میگه زیاد اب بخور کلیه ات کم ابه ولی چیکار کنم میلم کمه حتی الانم که ماه رمضونه و روزه ام بعد افطار اب نمیخورم یا کم میخورم بعد غذا تو سحری اب میخورم با یه استکان چای و اب میلم به اب خیلی کمه فکر کنم اهن بدنم پایینه نمیدونم شایدم بدنم نمیخواد

یه دکتر برو عزیزم. یه چکاپ کامل بده عزیزم

الهه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام اجی خوبی من چون از امپول میترسم چکاپ نمیتونم بدم

سلام عزیزم. آمپول ترس نداره!
چکاپ بده که اگه کمبود ویتامینی داری مشخص بشه

الهه جمعه 3 اردیبهشت 1400 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام اجی خوبی میدونم ولی میترسم اگه نمیترسیدم حتما چکاپ میدادم ولی نمیتونم ولی ان شاءالله ترسم بریزه میدم

سلام عزیزم. ان شاء الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد