حال و هوای چهارم فروردین 1400

بازم سلام 

تا دم اذان صبح خوابم نبرد، کلافه کلافه بودم

نماز صبح رو خوندم بازم خوابم نمی اومد یه کم دعا خوندم بالاخره ساعت 7 صبح چشمام گرم خواب شد!

تا 11:25 دقیقه خواب بودم!

با کلی غرغر مامانم که البته حقم داشت بیدار شدم!

چند لقمه صبحانه با چای خوردمو حال هیچ کاری رو نداشتم!

مامان گفت: مگه قرار نبود ته چین درست کنی؟!

گفتم حالشو ندارم!  

از بیخوابی شب قبل بدنم خسته و بیحال بود!

مامان ماش پلو درست کرد جای دوستان خالی با مرغ زعفرونی ته چین خوردیم!

تکرار گاندو و همبازی رو دیدم!

معده ام از بی خوابی شب قبل بدجوری درد میکرد!

هیچ کاری نکردم فقط از معده درد به خودم پیچیدم!

یه پنتوپرازول خوردمو یه کم خوابیدم حالم بهتر شد!

اما خب نمازم قضا شد 

یه چایی دم کردم با رنگارنگ و شیرینی خوردم! پایتختم دیدم!

شام یه کم مرغ خوردم با نون و بعدش یه کم تخمه!

گاندو و همبازی رو دیدم، نمازمو خوندم الانم باز معده ام درد میکنه خوابم نمیره!

حیف این روزا که داره با روزمرگی میگذره

مامانم همیشه میگه هیچی خواب شب نمیشه!

برم بخوابم که فردا کلی کار دارم

پ.ن 1: مامان استادم امروز فوت کرد خیلی براش ناراحتم شاید بخاطر همینم اینقدر معده ام درد میکنه!

پ.ن 2: اگه فردا به کارهام نرسیدم خودمو جریمه میکنم

شبتون بخیر 

نظرات 3 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 09:58 ق.ظ

سلام اجی خوبی قهوه تو شب خوب نیست اجی تو دو تا خوردی معده ات هم حیاس شده به قهوه اجی ان شاءالله زود خوب میشی درکت میکنم خیلی بده معده درد ولی من چون با معده درد لاغر شدم ولی خیلی دوستش دارم چون باعث شد لاغر بشم خدا رحم کرد که لاغر شدم وگرنه الان ۲۰۰ کیلو وزنم بود قبل لاغریم ۸۷ بودم الان وزنم ۶۶ کیلو هست شنبه خودمو وزن کرده بودم بابام ترازو خریده بود یعنی یکی براش فرستاده بود و دیدم ۶۶ کیلو هستم پنجشنبه وزن کردم وزنم رو ۶۰ نشون داد ولی بعدش ۶۶ نشون داد خدا رحم کرد بهم

آره خودم فهمیدم بخاطر همون قهوه خوشمزه لعنتی بود و یه کم حرص و جوش که خوردم برای مادر استادم.
بخاطر همین قهوه خیلی دیر به دیر میخورم چون معده ام رو اذیت میکنه
ان شاء الله به وزن ایده آلی که میخوای برسی عزیزم

الهه پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 11:08 ق.ظ

اجی وزنم همینه دیگه اجی بیشتر از این نباید لاغر بشم قند میگیرم

آره عزیزم. حتما زیر نظر یک متخصص تغذیه باش. موفق باشی دختر خوش قلب

الهه جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 08:07 ق.ظ

سلام اجی خوبی زیر نظر متخصص نیستم اجی همه چی میخورم ولی به اندازه ولی تنقلات مثل پفک اینا نمیخورم یا خیلی کم پیش میاد بخورم من سال ۹۸ خودمو وزن کردم ۵۷ یا ۵۶ بودم ولی چون هیکلم درشته وزنم بالاس ولی در کل هم وزنم نرماله هم قدم

خداروشکر
خیلی به خودت فشار نیار، همین که میزان غذایی که میخوری کم باشه بدنت عادت میکنه
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد