حال و هوای سوم فروردین 1400

سلام مهربووونا 

نوروز هزار و سیصد و چهارصدتون مبارک 

تقریبا دو سالی هست فعالیت نکردم!

البته قبلش هم راکد شده بود، اما خب امسال تصمیم گرفتم روزانه هامو ثبت کنم چون واقعا وبلاگ برای آدم حکم دفتر خاطرات داره و همه جا در دسترس 

امروز طبق معمول ساعت 10 صبح از خواب بیدار شدم!!!

اونم با صدای مادر گرام که بیا لباسهای شسته رو ببر پهن کن روی رخت آویز!!

خونم به جوش اومده بودا که این چند روز تعطیلی چرا اصرار داری کله سحرررر بیدار بشیم 

خلاصه پاشدم دیدم سماور به جوش اومده اونم داشت یه غرغر ریزی میکرد!!

سریع یه قوری چایی دم کردمو لباسارو هم روی رخت آویز پهن کردم که دیدم از توی تراس بوی نون تازه میاد آخه نونوایی توی کوچه پشتیه 

یه چایی ریختم با یه دونه شیرینی نوش جونم کردمو رفتم به سوی نونوایی 

صف طویلی بود یه بیست دقیقه ای طول کشید تا نوبتم شد!

یه پیرزن خیلی با صفا دیدم با عصا که به زور راه میرفت یکی از خانومایی که تو صف بود گفت نون از کجا گرفتی اینجا که نونوایی بود گفت: اینجا سبوس دار میپزه آخه نمیدونین هر کدومشون یه جور نون میخورن همشون به یک مدل راضی نمیشن

اینقدر توی دلم قربون و صدقه این خانومه رفتم عزیزم 

 مهربوون دوست داشتنی

همون لحظه یه پیرمرد کمر خمیده با عصا اومد پول داد گفت برای من 7 تا نون بذار برم دم سبزی فروشه ببینم چیزی آورده وااااای الهیییی  

 توی دلم گفت چه پیرمرد با صفایی با این اوضاع اومده خرید کنه خلاصه که کیف کردم اصلا حال دلمو خوب کرد صفای این مامان بزرگ و بابابزرگ محله 

اومدم خونه ظهرانه ام رو خوردم و نون ها رو تیکه کردم با مامانم گذاشتیم فریزر و دیگه کار خاصی نکردم نشستم جلوی تلویزیون به تخمه خوردن و چای خوردن یه کم اینستا چرخیدن و در نهایت خواب بعدازظهر!!!

تا اینکه با صدای سحر خانوم بیدار شدمو اومدم جاتون خالی آش رشته ای که دیشب با همکاری آشپزجان و سرآشپزجان یعنی من و مامانم پخته شده بود رو گرم کردم با هم خوردیم و یه کم گپ مادر و خواهری زدیم و با سحر خانوم تخمه خوردیمو سحر رفت که بخوابه!

منم  یهو هوس قهوه کردم!

سحر که گفت من نمیخورم مامانم گفت منم نمیخورم بعد یهو نظرش عوض شد!

سه تا فنجون قهوه درست کردم یکی برای مامانم دوتاشو هم خودم خوردم! 

عجب چسبید خیلی بهم حال داد! 

خیلی وقت بود درست نکرده بودم همین که میخوردم احساس میکردم داره میره توی رگام!! 

خیلیییی بهم انرژی داد و روحمو نوازش داد 

نمازمو خوندم و یه سری اومدم اینستاگرام دیدم محدثه خانوم بانکی از مسجد سهله لایو گذاشته بود جاتون خالی خیلی با صفا بود 

دیگه این دو تا قهوه کاری کرد که تا 1:30 بیدار بمونم برای سریال گاندو  اونم دیدم. 

مرغ ته چین فردا رو هم پختم اما همچنان خوابم نمیبره!!!

فردا میخوام ته چین بپزم، اگه خوب شد عکسشو میذارم 

هر سری که عالی میشه  

عالی تر از ته چین های رستورانی 

 اما خب نمیدونم فردا چطور بشه! 

توکل به خدا 

فردا خیلی خیلی کار دارم! 

امیدوارم زود خوابم ببره که زودبیدار بشم که به کلی از کارهای عقب افتادهدام رسیدگی کنم!  


شبتون بخیر - چهارم فروردین 1400 

نظرات 6 + ارسال نظر
رویا چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 04:08 ق.ظ

ماشاءالله به این انرژی خوبی که داری

ممنون

الهه چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام عزیزم خوبی سال جدید رو بهت تبریک میگم عیدت هم مبارک ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی بازم عیدت مبارک

سلام الهه جان، حالت خوبه عزیزم؟
عیدت مبارک

الهه چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام اجی خوبی ممنونم شکر میگذره ممنونم عید تو هم مبارک اجی نظر قبلیم ناقص اومد چون فقط این نبود عیب نداره

خداروشکر عزیزم، تو خوبی؟

الهه چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 05:59 ب.ظ

شکر اجی میگذره فکر کنم تو هنوز مجردی درسته ناراحت نشی چون قبلا گفته بودی ازدواج نکردم

آره عزیزم. واقعا هنوز اون شخصی که به دلم بشینه و خیلی دوستش داشته باشم رو پیدا نکردم. وگرنه موقعیت ازدواج زیاد داشتم.
به نظرم وقتی باید ازدواج کنی که صد درصد طرفت به دلت بشینه!

الهه چهارشنبه 4 فروردین 1400 ساعت 10:18 ب.ظ

درسته اجی ان شاءالله که هر چی خیره همون پیش بیاد برات اجی ولی من به دلایلی هیچوقت نمیتونم ازدواج کنم ولی ان شاءالله که همه جوونا ازدواج کنن

عزیزم ان شاء الله که هر چی صلاح و مصلحتته برات پیش بیاد. مواظب خودت باش عزیزم

الهه پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 08:05 ق.ظ

سلام اجی خوبی ممنونم ازت همینطور خودت ولی شرایط خودمو میدونم هیچوقت ازدواج نکنم بهتره تو هم مواظب خودت باش ببخش مزاحمت شدم

سلام عزیزم. تو خوبی الهه جان؟
ان شاء الله بهترین ها برات اتفاق بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد