آسمانی شدنتان مبارک ..

سلام بچه ها .. 

به خاطر اتفاقات اخیری که افتاده خیلیییی دلشکسته ام.. 

عجب حجی بود امسال!!!!

این همه قربونی؟!!!!

الهی بمیرم واسه کسانی که با چه مشقتی برای این سفر محیا شدند به امید با لبیک به حق بند دلشون محکم تر بشه ..

دیدین چه جوری بند دلشون رو پاره کردند؟!!!


زخم روی زخم، داغ روی داغ .. 

بدن و پیکرهای بی جان .. 

صدای العطش ... ناله های خفیف .. 

صدای شهادتین گفتن ... 

آل سعود کربلایی دیگر رقم زد ... 

تازه سر سوزنی از صحرای کربلا نمایان شد .. 

چقدرررررر  جگر همه سووووخت  ...

خدایا قربون اون همه کرمت، عجب صبری به زینب (س) عطا کردی ..

چه صحنه‌های دلخراش و جانکاهی رو که ندید!!

واااااای اصلا نمیتونم تصور کنم، قطعا اگه اون صحنه ها رو میدیم در دم میمردم .. 

اما خوشا به سعادتشون ...

خوشا به احوالتون .. حجتون مقبول .. 

اما آل سعود لعین دلمونو  بدجووووری سوزوند ... 

امیدوارم وقتی آقا اومد انتقام این همه شیعه و محب مادرش زهرا (س) رو بگیره .. 

آقا بیا، بسه دیگه شیعه خیلییییی غریبه، خیلیییی غریب 

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا شنبه 11 مهر 1394 ساعت 08:54 ب.ظ

خدایا خیلی سخته خیلی

خیلیییییییییی

الهه دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 08:41 ق.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی واقعا درکت میکنم اجی خیلی سخته این همه قربانی تو حج امسال داشته باشیم اقا بیا توروخدا بیا و انتقام این همه قربانیامونو از ال سعود وحشی بگیر به خدا سخته خیلی سخته
اجی بابت پست های جدیدت ممنونم اجی من تو اون سایتی که لینکشو گذاشتی رفتم و عضوش شدم ولی معذرت خواسته بود چون پیام های مردم خیلی زیادن نتونستم پیام بزارم اجی تو سایت موزه هم رفتم درج نظر ندیدم که بخوام نظر بدم

سلام عزیزم، مرسی گلم ..

الهه دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 01:07 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

اجی به سایت موزه نظر دادم و از خانواده های این فاجعه دلخراش حمایت کردم تنها کاری بود که از دستم بر میومد

مرسی عزیزم، به دوستات و خانواده و همه بگو .. راستی وقتی ثبت نام میکنی باید به ایملیت بری و لینکی که فرستاده رو تایید کنی وگرنه امضات حساب نمیشه. توی وبلاگت هم لینک رو قرار بده و به همه اطلاع رسانی کن که زودتر برسه به یک میلیون نفر. اگر یک میلیون نفر نشه پیگیری نمیشه. فعلا 235 هزار نفر ثبت نام کردند.

الهه سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 02:47 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی اون لینکم دیروز دیدم اجی الانم دیدم اجی
چشم اجی تو وبم هم اطلاع رسانی میکنم اجی ایشالله که به یه میلیون نفر میرسه

سلام عزیز دلم، مرسی گلم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد