چرا؟!!!!

واقعا برای خودمون متأسفم!!!!

فرهنگ ایرانی بیش از 10 هزار سال قدمت داره اما افسوس که انسان‌هایی میبینم که از این فرهنگ و انسانیت بویی نبردند!!!

واقعا خجالت آوره که همیشه هر جا صحبت از بی فرهنگی میاد وسط ذهنمون هدایت میشه به سمت ایران و ایرانی!!!

چرا؟! واقعاً چرا ؟؟؟؟

چرا وقتی ایران  به آرژانتین  میبازه ایرانی ها باید برن توی صفحه شخصی مسی و با حرف‌های زشت آبروی ایران و ایرانی رو ببرن؟!!!

چرا باید برن توی صفحه شخصی زایتسف و با فحش‌های رکیک دل مردم ایران رو خون بکنن ؟!!! 

بخاطر همینه که جهان به ملت ایرانی به چشم یک سری آدم بی فرهنگ و وحشی نگاه میکنه!!!

بس نیست این همه درجا زدن و عقب ماندگی فرهنگی و ذهنی؟!!! 

پس کی میخوایم درست بشیم و از فرهنگ 10 هزار ساله مون دفاع کنیم؟! 

کی میخوایم به جهانیان ثابت کنیم که بابا ایران قدمت، اصالت و فرهنگ 10 هزار ساله داره!!!!!

چرا بعد از اینکه یک هموطن، یه جوونی که دستش از دنیا کوتاهه میرین و فحش های زشت و بدجور مینویسین که وقتی خانواده اش ببینن جگرشون خون بشه و داغشون بیشتر بسوزنتشون؟!!

همون که فرمان فتحعلیان توی تشییع جنازه ناصر عبداللهی گفت:

ما ایرانی هستیم؟!!! ما مسلمونیم؟!!! ما مولامون علی (ع) هست؟!!!!

چرا ما ملت ایران اینقدررر بی انصافیم؟!!

چطور دلتون میاد به کسی که دستش از دنیا کوتاهه بی احترامی کنید و بهش فحش و ناسزا بدید؟!

اونم کی؟! علی طباطبایی، بچه ای به این سادگی، آرومی، با متانت و خوش اخلاق ..

عاشق اون همه متانتش بودم توی قلب یخی ...

واقعاً چطور دلتون میاد؟!!!! 

من که رفتم به صفحه اینستاگرامش از بی احترامی‌هایی که یک سری آدم میتونم بگم حیووون اینقدر جگرم سوخت و آتیش گرفتم که گفتم فقط خدا کنه خانواده اش اینا رو نبینن که اگه ببینن من نمیدونم آه این پدر و مادر جگر سوخته با اون آدما چیکار میکنه!

بخدا خیلیییی زشته، من نمیدونم این آدمای روانی و مریض چرا دارن بین ماها زندگی میکنن!

اینا جاشون توی تیمارستانه!!

خلاصه که خیلیی دلم سوخت و نتونستم این پست رو نزنم!

روحش شاد و یادش گرامی ... 

برای شادی روحش فاتحه یادمون نره !!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 05:20 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

خدا رحمتش کنه من که هنوز باورم نمیشه ، خیلی بازیگر آروم و مهربونی بود

خدا رحمتش کنه منم دیشب خیلیی حالم بد بود ..

یه سوره ملک براش خوندم ..

خیلی حیف شد ..

بیشتر از این آدمای بی فرهنگ بی ایمان حرصم گرفت که این دری وریا رو توی صفحه اش نوشته بودند و بهش هتک حرمت کردند..
خدا از سرشون نگذره ..

ویدا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 01:32 ق.ظ

روحش شاااد...

روحش شاااااد ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد