باورم نمیشه ..

باورم نمیشه علی طباطبایی به این زودی ..

مرگ آدما خیلی آزارم میده، خیلیییییی ... اما مرگ جوون دیوونه ام میکنه ..

پوپک گلدره، ناصر عبداللهی، پیمان ابدی، نیما نهاوندیان، عسل بدیعی، نسیم حشمتی، نیما وارسته، مرتضی پاشایی و حالا هم نوبت رسید به علی طباطبایی!!


   

 


و این تراژدی ادامه داره ...

نفر بعدی نوبت کیه؟!!  شاید خودمون!!!

خدایا اصلا باورم نمیشه از دیروز تا حالا که این خبرو شنیدم  شوکه شدم!!!

خدایا علی طباطبایی اینقدر مثل برگ گل لطیف بود که دل آدم آتیش میگیره از رفتنش!!

خدایاااااا، فقط به پدر و مادرش صبررررر بده. خیلیییی حالشون بده ..

خدا برای هیچکس نخواد مرگ جوون خیلیییی سخته!!! 

رفتی مسافر؟!!! خدا به همرات .. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 04:53 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

خدا رحمتش کنه منم تو شوکم از دیروز همش میگفتم خدا کنه دروغ باشه اما نبود

خیلیییی بچه نازنین و آرومی بود من توی قلب یخی خیلییییی دوسش داشتم .. از دیروز تا حالا همش توی دلم میگم حیف شد! فقط خدا به فریاد خانواده اش برسه، خدا فقط یه صبری بهشون بده .. خیلیییی دلم گرفت ... حیف این بچه

الهه پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام اجی خوبی اجی خدا رحمتش کنه اجی منم از طریق پیامک هایی که به شبکه شبکه ای فیلم میدادن فهمیدم فوت کرده خدا رحمتش کنه واسه داداش مرتضای منم در زمان حیاتش اونطوری شایعه درست کردن واسه علی طبابایی هم همینطور خدا ازشون نگذره

سلام عزیزم

الهه پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 09:55 ب.ظ

من که همه شونو سپردم دست خدا خودش میدونه چه جوری باید جواب همه شونو بده

سعیده چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 10:30 ق.ظ http://tmesletanhayi.blogsky.com

خدا رحمتش کنه.من همین الان متوجه شدم

آره طفلکی خیلی جووون بود ... حیف .. بیچاره خانواده اش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد