جانم به فدای حسین ..

السلام علیک یا با عبدالله .. 


السلام علی الحسین 


و علی علی بن الحسین 


و علی اولاد الحسین


و علی اصحاب الحسین  



جانم فدای حسین و اولاد حسین .. 


میلاد پر برکت امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد را به شما دوستان عزیزم تبریک میگم ..


ایشالا شفاعتشون شامل هممون بشه .. 


آمین ..

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 12:23 ب.ظ

الهی آمین

elahe شنبه 2 خرداد 1394 ساعت 01:16 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم منم تبریک میگم عزیزم یه مدت بود بهت نظر نمیدادم عزیزم اخرین نظری هم که دادم 19 بود 5 روز بعدشم خوب شدم 9 روزه خوب شدم عزیزم البته قرص سوپرمیت خوردم خوب شدم اونو مامانم خرید 24 که خوابیده بودم ساعت دو ونیم حالم به هم خورد و خوب شدم بعدش چشمام زرد شد فکر میکردم از کبدمه ولی نبود کم کم دیگه زردیش رفت خونواده ام هم میگفتن برو خون بده منم قبول نمیکردم وقتی میدونستم چیزیم نیست خخخخخخخخخخخ

ایشالا بهتر بشی عزیزم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد