این عیدو نمیخوام من عیدی ندارم!

امسالم مثل هر سال بدون تو تموم شد

امسالم گذشت و باز مثل هر سال حروم شد

امسالم مثل هر سال نیومدی تو پیشم

کم کم دارم از دوریت دیگه افسرده میشم

خسته شدم از اینکه تنهایی بشینم

تو کنج اتاقم هی عکساتو ببینم

خسته شدم و میخوام یادم بره هستم

من از همه ی دنیا دلگیرمو خستم

این عیدو نمیخوام من عیدی ندارم

این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز

من حال دلم خیلی خرابه

احساس میکنم دارم دق میکنم اینجا

این خونه یه زندونه این خونه و هر جا 



هر جا که نشونی از تو اونجا نباشه

دق مرگ شدمو میخوام این دنیا نباشه

احساس میکنم دیگه هیچ راهی ندارم

من موندمو تنهایی با این دل زارم

میسوزمو می سازم من هیچی نمیگم

اما عزیزم عیدو تبریک به تو میگم

این عیدو نمیخوام من عیدی ندارم

این عید واسه من روز عذابه

عیدم مثل هر روز هر روز مثل دیروز

من حال دلم خیلی خرابه


افسردگی


نظرات 5 + ارسال نظر
elahe پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 10:29 ق.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم صح بخیر عزیزم تو بازم داری اهنگای غمگین گوش میدی و غصه میخوری عزیزم فردا شب ساعت 2:15 سال تحویله عزیزم توروخدا غم و غصه هارو فراموش کن عزیزم

سعیده پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام.
موقع سال تحویل دعات می کنم

سلام ..

مرسی سعیده جان

دخترگندمگون جمعه 29 اسفند 1393 ساعت 10:24 ب.ظ http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

سلام سپیده جانم.خوبی?
بهتری عزیزم?روحیت بهتر شده خانووم.

چند ساعت تا تحویل سال بیشتر نمونده، از خدا برات محول الحال والاحوال میخوام.
نشالله سال خوبیو داشته باشی عزیز دلم.

سلام عزیز دلم، خداروشکر از سال جدید به این طرف کمی بهترم ..

مرسی گلم، همچنین برای تو ..

elahe یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 03:02 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم خداروشکر که حالت بهتره عزیزم قبل یا بعد تحویل برات دعا کردم عزیزم بلاخره خدا صدامو شنید
سال نورو بهت تبریک میگم عزیزم و امیدوارم که سال خوب و خوش و پر برکتی داشته باشی عزیزم و همیشه کنار خونواده ات سلامت باشی عزیزم و همیشه روزهای خوب و خوشی داشته باشی و لبت همیشه خندون باشه عزیزم
راستی عزیزم سریال کیمچی از 6 فروردین شروع میشه

سلام عزیزم، مرسی ..

سال نوی تو هم مبارک

elahe یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 06:25 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

خواهش میکنم عزیزم وظیفه ام بود که دعات کنم که کردم فقط تو نبودی که دعات کردم همه دوستام همه شون بودن
ممنونم عزیزم
راستی تو سال تحویل بیدار بودی

مرسی ..

بله بیدار بودم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد