وابستگی از نوع تیم ملی!!!

سلام ..شکلک-های-زرد-متحرک-shabhayetanhayi (30)


من خوبم، یعنی گلوم بهتره اول به لطف خدا و بعدش با قرص‌ها سلامتی نسبی به دست آوردم! 


هندزفری‌ام دیروز توی دانشگاه گم شد، کلاً اعصاب مصاب ندارم! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


امروز هر هندزفری سفیدی که میدیدم دلم میخواست برم با زور از توی گوش صاحبش در بیارمو بگم هندزفری من دست تو چیکار میکنه؟! 


اما همش یه چیزی توی ذهنم میگفت که بابا مگه فقط یه هندزفری سفید روی کره خاکی هست؟! 


کل دانشگاه رو زیر و رو کردم اما دریغ از یه نشونی! 


امروز با 2 تا استاد پر انرژی و ماه کلاس داشتیم اما همچنان بخاطر هندزفری‌ام دمق بودم و حالم گرفته بود!شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے


امشبم اتوبوس نیومد!hysteric.gif


3 تا ایستگاه پیاده رفتم و نیم ساعت معطل شدم! 

تا اینکه یه راننده اتوبوس با وجدان سوارم کرد! Smileys


مسیر دانشگاه رو دیگه هندزفری نبود که توی گوشم بذارم و پویا بیاتی گوش بدم! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


آخر شبی رفتم یه دونه هندزفری خریدیم! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


هندزفری جدید


آخ جوون، دیگه از فردا توی مسیر دانشگاه میتونم پویا بیاتی رو گوش بدم! شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے


دلم هندزفری خودمو میخواد، سر گوشیم بود، خوشگل بود، خیلی برام عزیز بود ..


بهش وابسته بودم، عینشو پیدا نکردم!!


من خیلی بی عرضه‌ام!! 

مطمئنم دیگه مثل اون هندزفری پیدا نمیکنم!!



نظرات 13 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 12:22 ق.ظ

اشکال نداره کم کم به این جدیده عادت می کنی

این اورجینال نیست!‌

من هندزفری خودمو میخوام ..

مهربان دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 08:21 ق.ظ http://man-tanham.blogsky.com

اخی عزییییییزم,منم به هنزفریم خیلی وابستم چون شب و روز اهنگ گوش میدم,حیف شددددددد گمش کردی

منم خیلی وابسته‌ام، هندزفری fake گرفتم!

حتی Samsung نیست!

دختر گندمگون دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 08:53 ق.ظ http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی?الان بهتری?مواظب خودت باش دختر خوب.الان هوا خیلی بده، 1موقع گرمه، 1موقع سرده.همیشه لباس گرم هنرات باشه، اگر حتی هوا مطلوب باشه.
راستی هندزفری نو مبارک.غصه گم شدن اون قبلیو نخور.عوضش بیشتر مراقب این یکی هستی.

سلام عزیزم، تو خوبی؟!

بد نیستم گلم ..

هندزفری رو دوست ندارم!

اون سر گوشیم بود، جیگررر بود، اصلم بود اما این چی؟!

سپیده مامان درسا دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 12:45 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

قربونت بشم که اینقدر بهش وابسته بودی ، الهی که پیدا شه

فدات بشم، خدا کنه ..

امروز هر کس رو توی دانشگاه میدیدم هندزفری سفید توی گوششه میخواستم بزنم لت و پارش کنم!!

مهربان دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 07:08 ب.ظ http://man-tanham.blogsky.com

ای بابا,به خاطره فیک بودنش غصه نخور,مهم اینه که از توش صدا در میاد,همین کافیه:-D سفید هم که هست

آخه اون کیفیت صداش بهتر، سیمش هم ضخیمتر بود

elahe دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 10:30 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم ببخشید عزیزم نبودم
تازه شنبه اومدم نت اخه میدونی سه شنبه ظهر موسی که باهاش کار میکردم جای موسم که به کیثم وصل هست مشکل پیدا کرده بود و فلشش حرکت نمیکرد به زور حرکت میکرد که مامانم چهارشنبه برد بیرون بابام شنبه اورد خونه 7 اسفند هم عروسی ابجیم بود و من عکس و فیلم گرفتم و زیاد شاد نبودم چون خیلی نگران بودم که خداروشکر اومدم نت و دیدم که همه چی سرجاشه
عزیزم عیبی نداره ایشالله پیدا میشه
مواظب خودتم باش عزیزم

مرسی عزیزم ..

فاطمه سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 08:13 ق.ظ http://www.sepidehman.blogsky.com

منم توخونه تکونى یه هندزفرى بنفش پیدا کردم .الان خیلى خوشحالم,غنیمتى ازمهمونا به دستم افتاده
توهم بگرد تا مثل مال خودتو پیداکنى .ولى استفاده زیادش واسه گوش بده ها

ای خدااااا، دیگه به نظرت توی دانشگاه به اون بزرگی هندزفری من پیدا میشه؟!

میلاد تتری سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 03:49 ب.ظ

ای کاش بعضی‌ها به اندازه‌ی هندزفری‌شان برای دیگران، ارزش قائل بودند... .

و ای کاش بعضی‌های دیگه به جای اینکه پر توقع باشند و انتظارات بیجا داشته باشند به این فکر کنند که باید برای افکار، چارچوب‌ها و حریم‌های شخصی دیگران ارزش و احترام قائل باشند!

هستیا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:35 ق.ظ http://zk-hastia.blofga.com

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ،

ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه ،

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .

شهادت حضرت زهرا (س) بر شما تسلیت باد

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

هستیا پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:40 ق.ظ http://zk-hastia.blofga.com

حالا غصه نخور عزیزم
منم ساعت اورجینالمو گم کردم.پنج سال تو دستم بود...
هنوزم هر چند وقت یبار داغ دلم تازه میشه
خیلی بامزه مینویسی

وااااای، عجب بدشانسی ..

آخی عزیزم، حیف بوده ..

مرررسی ..

میلاد تتری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 06:15 ب.ظ

قال الله عز و جل:
«وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ (155) الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ (156) أُولئِکَ عَلَیْهِمْ صَلَواتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَ رَحْمَةٌ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ (157)» (قطعاً همه شما را با چیزى از ترس، گرسنگى، و کاهش در مال‌ها و جان‌ها و میوه‏‌ها، آزمایش مى‏کنیم؛ و بشارت ده به استقامت‏‌کنندگان! (155) آنها که هر گاه مصیبتى به ایشان مى‏رسد، مى‏‌گویند: «ما از آنِ خدائیم؛ و به سوى او بازمى‏گردیم!» (156) اینها، همان‌ها هستند که الطاف و رحمت خدا شامل حالشان شده؛ و آنها هستند هدایت‏‌یافتگان! (157)).

میلاد تتری پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 06:24 ب.ظ

بزرگترین گم‌شده، «راه» است... وای بر گم‌راه‌ان و پناه بر خدا از گم‌راه‌ی!
«... وَ مَنْ یَکْفُرْ بِاللَّهِ وَ مَلائِکَتِهِ وَ کُتُبِهِ وَ رُسُلِهِ وَ الْیَوْمِ الْآخِرِ فَقَدْ ضَلَّ ضَلالاً بَعیدا» (سوره زنان، آیه 136) (کسى که بر خدا و فرشتگان او و کتاب‌ها و پیامبرانش و روز واپسین کفر بورزد، در گمراهى دور و درازى افتاده است).

تاتومریسم جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 05:18 ب.ظ http://daryayeabi67.persianblog.ir/

من هندزفری سفید دارم شبیه هندزفری قبلی تو به تو نمیدم

تو کی هندزفری قبلی منو دیدی آخه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد