جای تو خالی ..

خستگی دیروز از کار و درس .. 

کلاس‌های طولانی و اساتید مختلف با اخلاق‌ها و متدهای مختلف و سطح انتظار بالا از دانشجو .. 

ترم سنگین و پر از درس‌های متنوع .. 

بی‌حالی، افسردگی، پرواز کارگردان معروف زاون قوکاسیان به ملکوت .. 

مزه‌پرانی بچه‌های کلاس به استاد ارتباطات سیاسی که نتیجه‌ای در بر نداشت برای خندیدن، 

فقط منجر به دلخور شدن استاد و جبهه گرفتنش شد! 

در نهایت کلاس آخری با دمق شدن هممون سپری شد!  

بی حوصله از دانشگاه زدم بیرون .. 

سرد بود، خیلی هم سرد بود منم لباس زیادی نپوشیده بودم!

 5دقیقه توی ایستگاه اتوبوس منتظر شدم تا اتوبوس اومد سوار شدم!

نشستم ردیف یکی مونده به آخر!

مسیر طولانی و خیابون‌های شلوغ و پر از همهمه منو به هوس انداخت که دوباره آهنگ آرومی گوش کنم .. 

تا این ذهن شلوغ و مغشوش کمی آروم بشه .. 

هندزفری رو توی گوشم گذاشتم و آهنگامو Play کردم و سرمو چسبوندم به شیشه اتوبوس!

بازم پویا بیاتی ..

عجب حسی داره توی این صداش، آدم لذت میبره از غمگینی ترانه‌هاش!

دو سه تا آهنگ که خوند رسید به آهنگی که خیلی دوسش دارم!

جای تو خالی

 باز یاد خاطرات افتادم و شیرینی لحظه‌هام و چیزایی که به یادم می‌اومد ..  

چقدر پارسال همه چیز برام زیبا بود .. 


هر چیزی میدیدم به نظرم خیلی قشنگ می‌اومد، اصلا دنیا برام یه جلوه دیگه‌ای پیدا کرده بود! 

قدم به قدم هر روز عاشق‌تر میشدم!!!

با آهنگش اشکم روونه شد .. 


پر از تنهایی‌ام ای کاش بودی!

که داره زندگیم از دست میره ..

یه آهنگی گذاشتم که میدونم

اگه گوشش کنی گریه‌ات میگیره

صدام از گریه ی دیشب گرفته

چه بارونی، چه احساسی، چه حالی

با اشکام باز مهمونی گرفتم

همه چی هست فقط جای تو خالی


دارم دنبال عکسامون میگردم

همونا که لب دریا گرفتیم

اگه ما سهم همدیگه نبودیم

چرا توی دل هم جا گرفتیم؟

چه معصومانه افتادی تو این عکس

چه لبخند نجیبی رو لباته

تو میخندی و من گریه‌ام گرفته

چقدر این خونه تشنه ی صداته


تو یادت رفته وقتی گریه دارم

برای اشکای من شونه باشی

تو یادت رفته باید خونه باشی

باید پیش من دیوونه باشی 

نگو خونه بگو دیوار بی در

که سرتا پاشو خاموشی گرفته

مگه من توی تقدیرت نبودم؟

شاید دنیا فراموشی گرفته!


دلم خیلی گرفت ..  

فقط منتظرم یه بار دیگه اون روزا برام تکرار بشه اما با کسی که از ته قلبم دوستش داشته باشم ..  

از خدا میخوام دوباره اون روزا رو بهم هدیه کنه اما با کسی که سرش به تنش بی‌ارزه! 

بی‌نهایت احساس بیچارگی می‌کنم!  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
niloofar یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 02:19 ب.ظ http://tut-mihanblog-com.br.vu

مطالبتون خیلی خوب بود بازم سر میزنم.
اگه خواستید به منم یه سری بزنید.

با کمال میل ..

فاطمه یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 03:28 ب.ظ http://www.sepidehman.blogsky.com

این آهنگا روپاک کن ازگوشیت

نمیتونم، دارم با اینا زندگی میکنم!

elahe یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 04:26 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

عزیزم مگه نگفتی دیگه اهنگ غمگین گوش نمیدم پس چرا هنوز داری گوش میدی

خودمم نمیدونم چمه!!

elahe یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 04:42 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

خوب برو دکتر عزیزم

نیازی نیست، به مرور زمان خوب میشم!

سعیده یکشنبه 3 اسفند 1393 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام
گاهی آدم خودش میدونه که با یه چیزی حالش بد میشه یا دلش می گیره ولی باز به طرز عجیبی به سمتش کشش داره.
من برعکس بقیه فکر میکنم گوش ندادن آهنگ غمگین یا فکر نکردن به روزای گذشته نمیتونه حالتو خوب کنه. این جور چیزا به این راحتی قابل فراموش شدن نیس. ولی خوبه که موقع فکر کردن به اون روزا همیشه تو ذهنت باشه که تو تصمیم عاقلانه ای گرفتی و اگه این کارو نمی کردی شاید الان مشکلات خیلی زیادی داشتی...
فکر کنم بیشتر از کوپنم حرف زدم( همون قضیه ی پا و گلیم و این حرفا)
ایشالا به زودی با کسی آشنا بشی که لیاقتتو داشته باشه

سلام سعیده جان ..

دقیقاً همینطوره ..

آره همیشه اطرافیان و بخصوص مامانم میگه که تو تصمیم عقلانی گرفتی و درگیر احساسات نشدی و با اینکه اینقدر بهش وابسته شده بودی اما تصمیم درستی گرفتی وگرنه الان باید از مشکلاتی که با اون داشتی اینجوری گریه میکردی و توی مخمصه بدی گرفتار میشدی!

تمام اینا رو میدونم سعیده جان، اما دله دیگه، وقتی محبت کسی توش رخنه میکنه براحتی نمیشه فراموشش کرد!

توروخدا برام دعا کن، نیاز مبرمی به یک آرامش فکری و ذهنی دارم!

ذهنم خیلی درگیره و اصلا نمیتونم به روال زندگی عادی برگردم!

این حرفها چیه عزیزم؟!

با حرفات یه ذره دلم آروم شد ...

تاتومریسم دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 02:16 ب.ظ http://daryayeabi67.persianblog.ir/

ایشالا سال جدید عشق واقعیت میاد دستاتو می گیره و برای همیشه تو رو مال خودش می کنه

ایشالا ...

سپیده مامان درسا دوشنبه 4 اسفند 1393 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

وای سپیده این آهنگ و منم خیلی دوست دارم ، باورت میشه خیلی وقته زنگ گوشیمه دلم نمیخواد عوضش کنم خیلی آهنگ آروم و دلنشینیه

خیلی قشنگه، هر وقت گوشش میدم هق هق گریه میکنم ..

خیلییی دلم شکسته، خیلییییی

سودا جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 02:11 ب.ظ http://sowda.blogsky.com

اخیی منم این آهنگو بسیار گوش دادم....همه چی هست فقط جای تو خالی...
البته من ب یاد کسی گوش نمیدادم! پلی میکردمو باهاش مثه کوزت، پانسیونمو تمیز میکردم!!

آخی عزیزم ..

این آهنگ اینقدر انرژی از آدم میگیره، چطوری میتونستی مثل کوزت فعال باشی؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد