خدا به خیر بگذرونه ...

خیلی نگرانم و استرس دارم ...


این روزا هیچی از درس متوجه نمیشم سر کلاس ..


از بس که حالا به راست یا دروغ آمارهای اسیدپاشی داره اضافه میشه ..


همش توی دانشگاه هر لحظه آمار یه خیابون رو میدن ..


پریروز که میگفتند توی خاقانی و خواجو بوده ..


بزرگمهر، توحید، مهرداد، ....


دیروز میگفتند ظهر توی جابر یه مورد اسیدپاشی کردند و دیشب توی رزمندگان ..


عصر هم که می‌گفتند: سه راه ملک شهر!


البته یه تعدادیش شایعه است چون دوستم میگفت من الان سه راه ملک شهر بودم و هیچ اتفاقی نیفتاده بود!


چه وضعی درست کردند برای مردم ...


موتوری‌ها هم که دارن سوء استفاده می‌کنن و مردم رو می‌ترسونند!


ساعت 8 شب خیابونا خلوت و تاریکه ..


خیر از عمرشون نبینند که با اعصاب مردم اینطوری بازی می‌کنند!

نظرات 10 + ارسال نظر
سپیده مامان درسا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

واقعا خیر نبینن خواهر که باعث آزار مردم شدن

الهی آمین ...

سپیده مامان درسا چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 11:51 ق.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

سپیده جونم خوبی ، دلم برات تنگ شده خانومی

منم دلم برات تنگ شده عزیز دلم، اما چند وقتیه دل و حوصله هیچی رو ندارم ...

elahe چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 06:20 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم وقتی پستتو خوندم خیلی نگرانت شدم عزیزم فقط امیدت به خدا باشه عزیزم ایشالله اونایی رو که اون کارارو با دختر و پسر میکنن پلیس دستگیر میکنه و اعدام میشن عزیزم دلم نمیخواد وایه تو اتفاقی بیفته

سلام عزیزم، برام دعا کن ...

آذین پنج‌شنبه 1 آبان 1393 ساعت 01:13 ق.ظ http://i64.blogsky.com/

وای عزیییزم شما اصفهان هستی؟!!
خدایا خیلی ترسناکه!! منی که از اون حال و هوا دورم تمام تنم میلرزه از شنیدن اخبارش. خدا شرشون رو از سرتون و سر همه مون کم کنه.
مواظب خودتون باشین تورو خدا

آره عزیزم...

خیلیییی، تا یه موتور سوار میاد قلبم میاد تو دهنم ...

مرسی عزیزم ..

سعیده جمعه 2 آبان 1393 ساعت 02:11 ب.ظ

و خدا هم چنان صبر می کند...

میگن صبر کوچیک خدا 40 ساله!

مهربانی ها جمعه 2 آبان 1393 ساعت 10:13 ب.ظ

‏خدا به خیر کنه!
دعای آخرذی الحجه برای دوری از بلا وحاجت روا شدن
(سبحان الله یافارج الهمّ ویاکاشف الغم فرّج همی ویسرّأمری وأرحم ضعفی وقلة حیلتی وأرزقنی من حیث لاأحتسب یارب العالمین)

الهی ...

مرسی عزیز دلم ...

تاتومریسم دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 01:55 ب.ظ

سلام. واقعا هم خدا به خیر بگذرونه. شمام مواظب خودت باش دوست خوبم

سلام ..

الهی آمین ...

مرسی ..

elahe سه‌شنبه 6 آبان 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی عزیزم حتما عزیزم چرا باید دعات نکنم دعات میکنم تو دوستمی و من نمیخوام اتفاقی برات بیفته فقط امیدت به خدا باشه عزیزم

سلام عزیزم، مرسی گلم ...

غزاله سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 09:49 ب.ظ http://economics1366.blogfa.com/

اره متاسفانه توی مشهد هم خیلی شایعه هست...امنیت نیست

سعی کن به شایعات اهمیت ندید، ما چند روزی اسیر خونه بودیم، باورت نمیشه چقدر سخت بود ...

اما بعد از مدتی دیگه همه بی خیال شایعات شدند.

مهربانی ها چهارشنبه 14 آبان 1393 ساعت 11:33 ب.ظ

خدایا یک نفس آواز آواز
دلم را زنده کن اعجاز اعجاز
بیا بال و پر ما را بیاموز
به قدر یک قفس پرواز پرواز

قیصر امین پور

خیلی زیبا بود، مرسی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد