بالاخره تموم شد!!!


سلاااامم ... 


آخرین امتحانم رو دیروز دادم!


با این که یه دور بیشتر نخونده بودم اما فکر کنم 20 بشم! 


15 تا تست بیشتر نبود و 5 نمره داشت، 15 نمره عملیشو قبلاً گرفته بودم! 


بعد از امتحان رئیس دانشگاه رو دیدم، چندتا از بچه‌ها طبق یه اعتراض قبلی که به یکی از استادا داشتند! 


نمره‌شون پایین شده بود و داشتند شکایت اون استاد رو می‌کردند!! 


آخر صحبتاشون ازشون پرسیدم استاد برگه‌ها رو تصحیح کردید؟! 


گفت: نه اما یه نگاه اجمالی کردم و دیدم تا حدودی امیدواری بود بهتون!!! 


یکی از بچه‌ها گفت: استاد توروخدا با یه نگاه ویژه تصحیح کنید! 


منم گفتم: استاد نگاهتون ماه رمضونانه باشه! خندید و گفت: چشم!! 


خیلی استاد خوبیه، خیلی افتاده و مهربونه! 


امتحان یکشنبه هم که گفتم: "خیلی خوب ندادم ولی در کل خیلی راضی بودم چون اونم فقط یه نصفه روز خوندم!" 


نمره شو زدن 20 شدم!!


آخه من انتظار داشتم عین جزوه نوشته باشم اما استاد به بچه‌ها گفته بود مفهوم رو برسونید نمره میدم!


فکر می‌کردم 19-18 بشم! 


اما آخرش هم یه سوال تحلیلی داشت که اونو خیلی خوب جواب دادم! 


یه سوال بود که کلاً چکیده تمام مباحث بود و خیلی هم سخت بود که خودمون باید تحلیل می‌کردیم! 


اون امتحان 37 صفحه‌ای با 100 تا تست رو شدم 17،فکر می‌کردم 19-18 بشم! نامرد!


آخه تست‌هاش 0.25 نمره منفی داشت! 


یه سوال 1 نمره‌ای هم جواب ندادم! 


یه درسای دیگه هم که فقط بازدید بود و بعد گزارش Power point باید می‌دادیم هم 20 شدم! 


خلاصه که تا اینجای کار معدلم 18.55 شده، خدا بقیه‌اش رو به خیر بگذرونه!!


امشب بازی والیبال ایران و لهستان ساعت 22:45 دقیقه بخش میشه ... 


آرزوی موفقیت و پیروزی برای بر و بچه‌های والیبال دارم Smiley


هچنین آرزوی سلامتی برای شهرام محمودی که بدجوری آسیب دید!‌ 




نظرات 10 + ارسال نظر
الهه جمعه 13 تیر 1393 ساعت 09:26 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خداروشکر که همه امتحاناتو خوب دادی عزیزم

سلام عزیزم ...

واقعاً نمیدونم اگر لطف خدا نبود چی میشد؟!

مرسی از لطفت

دخترگندمگون جمعه 13 تیر 1393 ساعت 10:05 ب.ظ http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

سلاااااااام خانوم درسخون.
خسته نباشی.خدا قوت.آفرین، صدآفرین، دختر خوب و نازنین.
انشاالله که تو تمام مراحل زندگیت همین طوری موفق باشی.خیلی خوشحال شدم که همهء نمراتت خوب و عالی شد.
امیدوارم که امشب بچه های والیبال مثل همیشه خوب کار کنن.
راستی نماز و روزتم قبول باشه خانوووم.

سلااام ...

بیشتر لطف خدا بود که شامل حالم شد!!!

فدات بشم، مرسی ...

ممنون از لطفت ...

خودمم خیلی خوشحالم، البته اگر خیلی تلاش کرده بودم یه کم بهتر شده بود!

بیچاره بچه‌های والیبال که در حقشون خیلی اچحاف شد!!!

نماز و روزه خودتم قبول باش عسلم ..

سپیده مامان درسا جمعه 13 تیر 1393 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.nafasezendegi.blogsky.com

به به خانوم درس خون انشالله همیشه موفق باشی
انشالله برو بچه های والیبال هم موفق بشن امشب

مرسی عزیزم ...

دیشب که موفق نبودند. البته حق هم داشتند. با اون مهمان نوازی که اونا کرده بودند!! چقدر اذیتشون کرده بودند!

ایشالا امشب تلافی بکنن ...

Bn شنبه 14 تیر 1393 ساعت 02:59 ق.ظ http://mehrabaniha.blogsky.com

سلام سپیده جون
عبادات قبول
الحمد لله که نمرات امتحاناتت خیلی خوب شده!
موفق باشید

سلام عزیزم ...

قبول حق، از شما هم قبول باشه ...

خداروشکر فعلا که خوب بوده، دعا کن بقیه‌اش رو هم خوب باشه!

برام خیلی دعااا کن، واقعاً خدا خیلیییییی کمکم کرد، تمام لطف اون بود وگرنه به خودم اعتمادی نداشتم!

تو هم همینطور عزیزم ..

مهربان شنبه 14 تیر 1393 ساعت 03:55 ق.ظ http://man-tanham.blogsky.com

سپیده جونم خوبی؟چقد خوب که نمراتت اینقد بالاست,اخه تو دانشگاهو اینقد نمره ی خوب؟!!!! زرنگیا! ایشالا که تو همه مراحل زندگیت همینجور موفق باشی,راستی چی میخونی؟

سلام عزیزم ...

مرسی، لطف داری ...

اما لطف خدا و کمکش اگر نبود واقعاً به خودم هیچ اعتمادی نبود!!

آخه من همیشه همه کلاسامو حضور دارم و هیچ وقت به قضیه 3/16 اعتقادی ندارم که بعضیا میگن تا 3 جلسه رو می‌تونی غیبت کنی! مگه در شرایط خیلی خیلی ضروری!

چون واقعاً به قول یکی از استاد‌هامون می‌گفت: دانش و بینش در کنار هم مهمه! کسی که کلاس شرکت نمیکنه با خوندن کتاب یا جزوه میتونه به دانشش برسه اما کسی که کلاس رو شرکت میکنه به غیر از دانش، بینشش هم میره بالا و این خیلی بیشتر ارزش داره!!!

البته این نظر استاد بود وگرنه میگم اگه لطف خدا نبود با این مدل درس خوندن 10 هم به زور می‌گرفتم چه برسه به نمره خوب!

بهرحال ممنون از لطفت دوستم

روابط عمومی میخونم عزیزم.

مهربان شنبه 14 تیر 1393 ساعت 03:27 ب.ظ

با حرف استادت موافقم

خودمم کاملاً موافقم!

الهه شنبه 14 تیر 1393 ساعت 05:25 ب.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم خواهش می کنم عزیزم منم سر امتحان همیشه خدا بهم کمک می کرد
دیشب والیبال باخت

سلام عزیزم ...

واقعاً اگه از ته قلبت بهش تکیه کنی جواب می‌گیری ..

آره باخت، اما با اون همه نامردی که در حقش کرده بودند و خیلی اذیتشون کرده بودند حق داشتند ببازند..

اینجور که دیشب گزارشگر میگفت خیلی اذیتشون کرده بودند هم تمریناتشون رو ریخته بودند به هم و هم ال ای دی های سالن رو دیر روشن کردند تا چشمشون خیلی عادت نداشته باشه، خیلی نامردی کردند، با نامردی بردند، اما اشکال نداره! مهم اینه که امشب یه بازی دیگه داریم و از همه مهمتر اینکه ما صعود کردیم!

شقایق و حبیبی شنبه 14 تیر 1393 ساعت 06:58 ب.ظ

سلام سپیده عزیزم
کلی خوشحال شدم که از پس امتحانات به خوبی بر اومدی .خداروشکر
حسابی خسته نباشی خانم گلییییییی
ان شالله که تو خونه جدید خوب جاگیر شده باشی .

سلام شقایق جونم، خوبی؟!

مرسی عزیز دلم ...

فدات بشم عزیزززم ....

نه بابا هنوز خونه پیدا نکردیم!!! دعا کن واسمون ..

الهه یکشنبه 15 تیر 1393 ساعت 01:17 ق.ظ http://elahesong.blogsky.com

سلام عزیزم والیبال باخت

سلام عزیز دلم ...

آره متأسفانه باخت ...

اما چون استرس زیادی نداشتند برای صعود و دوم اینکه نمیخواستند بیخود و بی جهت مصدوم بشند!

اما واقعاً باید یه ذره تلاش بیشتری می‌کردند!

Bn دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت 12:45 ق.ظ http://mehrabaniha.blogsky.com

خدایا...در میان این همه چشم
نگاه تو مرا بی نیاز می سازد
از هر نگاهی...
پس به قول سهراب نگاه کن مرا نگاه تو خوب است...
موفق و پیروز باشید

خدایا راضی‌ام به رضای تو ...

خدایا حال مرا خوب کن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد