اینم از این امتحان!

سلام ...

بعد بازی ایران و ایتالیا خیلی خسته شده بودم از بس که تیممون رو تشویق کردم.

البته یه جاهایی بسیار حرررص خوردم!!! 

دلم میخواست کله این موسوی رو بکنم تا سرویس خراب می‌کرد! 


عوضش معروف خیلی به تیم و مردم روحیه میده، از بس که قشنگ بازی می‌کنه! 

جونم به این سعید معروف که رو دست نداره! For You


بقیه بچه‌ها و موسوی هم عالی هستند 

ولی در شرایط بحرانی نمیدونم چرا موسوی سرویس‌ها رو خراب می‌کرد! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


ظریف که دیگه بدتر، کاملاً روحیه‌اش رو باخته بود و ظریف همیشگی نبود!! شِکـْـــلـَکْ هآے خآنـــومے


خلاصه اصلا انرژی نداشتم و فقط 1 صفحه از جزوه رو خوندم و رفتم 1 ساعت بخوابم که دیدم 5:30 صبحه!! 


پا شدم نمازمو خوندم و به سرعت نشستم سر درس تا صفحه 4 جزوه رو با بدبختی خوندم!


ساعت 6:45 حاضر شدم برم سر کار، تا رسیدم توی بلوار دیدم سرویس رفت و منو ندید! Smileys


واااای چقدر لجم در اومد!


خلاصه با اتوبوس رفتم سر کار و ساعت 7:25 دقیقه رسیدم، انگشت زدم. 


رفتم در واحدمون رو باز کردم، پرده‌ها رو کشیدم، پنجره‌ها رو باز کردم و از نسیم یه ذره خنکش لذت بردم. 


بعدش هم رفتم چای ریختم و صبحانه خوردم و نشستم سر کارم. 


تا ظهر خیلی درگیر بودم، ساعت 2:08 دقیقه بدو بدو رفتم سرویس سوار شدم و اومدم خونه. 


ناهار دوباره فیله کبابی مرغ داشتیم!سریع خوردم و نشستم سر جزوه و تا ساعت 3:45 خوندم.


سریع نماز رو خوندم و لباسهامو اتو کردم و رفتم دانشگاه.


دیرم شده بود 2 خط تاکسی سوار شدم و یه دونه اتوبوس تا دانشگاهمون!  


ساعت 5:45 رسیدم دانشگاه و یه دور دیگه نگاه کردم و رفتم سر جلسه! 


24 تا تست بود، خیلی راحت بود اما من با بی‌دقتی تمام 6-5 تاشو اشتباه زدم.

البته 3-2 تاش درست بود که خودم خط زدم! ای لعنت به این گیجی و حواس پرتی من! 

به همکلاسی جلویی هم 5-4 تاشو گفتم که مراقبه دید و اومد 


اینقدر وایساد تا من برگه‌ام رو برم بدم. چون دید همه رو جواب دادم! 


خلاصه از ساعت 7:15 تا 9:15 توی اتوبوس بودم و از گرما و خستگی هلاک شدم.


از اتوبوس پیاده شدم و رفتم دم سوپر کیک و بستنی و شکلات صبحانه گرفتم. 

اومدم بستنی رو که خوردم انرژی گرفتم!


خلاصه که روز بدی نبود و با اینکه من کلاً 4-3 ساعت بیشتر درس نخوندم خیلی راضی بودم. 


فکر کنم یا 17 بشم یا 18. 

حالا دیگه باید برم نمازمو بخونم و استراحت بکنم و از فردا شروع کنم واسه امتحان 5 شنبه! 


اون یک کتاب 180 صفحه‌ای و بدیش به اینه که خیلی از مطالب شبیه همه! 


دعا کنید برام ... 




نظرات 10 + ارسال نظر
از جنس باران دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 10:31 ب.ظ http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

اینم برات گذاشتم هروخت میخاستی بیای

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

محمد جانبلاغی

سلام ..

در اولین فرصت حتما میام ..

شاهین دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 10:42 ب.ظ http://3marholor.blogfa.com

سلام
روبروی LED نشستن و تیم والیبال را تشویق کردن چقدر آدمو خسته می کنه !!!

سلام ..
واقعاً، خودم اصلا به این موضوع فکر نکرده بودم!

به خدا از بس دست و جیغ و هوراااا کشیدم دیگه جون نداشتم!

بعدم که برد چنان پریدم توی هوا انگار زلزله 8 ریشتری اومد!!!

یاسمین سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 05:12 ق.ظ http://donyayeyasamin.blogsky.com

سلام سپیده جونم
یه جاهایی مردم از خنده مخصوصا اونجا که مراقبه بالاسرت وایستاده تا برگتو بدی
سذمنم این اتفاق افتاده هه
امیدوارم تموم نمراتت بالا بشن

سلام یاسمین جون ...

آره بابا، جلویی برگشته بود سوالا رو میخواست منم داشتم بهش میگفتم، یهو این دید، فهمید تموم جواب سوالا رو دادم، اومد اینقدر وایساد که مجبور بشم برگه رو بدم، منم مجبور شدم چون دیدم اگه بیشتر بشینم هه اونایی که درست زدم رو خراب می‌کنم!

قربونت برم عزیزم، مرسی ...

شقایق و حبیبی سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام سپیده عزیزم
خوبی دوست گلم
ان شالله از پس همه امتحانات به خوبی برمیایی و یه نفس راحت میکشی عزیزم

سلام شقایق جونم ...

خوبی نازنینم؟!!

فدات بشم عزیزم، دعااا کن ...

حالا تازه بعدش اسباب کشی داریم، اونم توی ماه رمضون!

مریم سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:14 ق.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

سلام سپیده جونم
واقعا خسته نباشی!!!!
کلی کار کردیا...
ایشالا که همیشه موفق باشی!

شلام ..

مرسی ...

واقعاً خیلییییی ...

فدات بشم عزیز دلممم ...

آرزو(همه اطرافیان من) سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:25 ق.ظ http://ghezavathayam.blogsky.com

نمیدونم درصد مازوخیسمم چقدره? اما من عاشق امتحاناتم الان تو کل دوران دانشجویی بیشتر دلم برای اون ترم تنگ شده که ۲۴ واحد درس داشتم و تو ۶روز ۸تا امتحان خفن باید می دادم. یادمه سه روز کامل نخوابیده بودم انقدر که وسط حیاط خوابگاه رو یه تخت از این دانشجوییا که فقط یه پتوی نازک روش بود چشمام رو بستم تا یه کم آروم شم بیدار شدم دیدم صدای اذان صبح میاد

عزیزززم ...

الهی بمیرم، 3 روز نخوابیدی؟!!!

الآن سالم و سر حالی؟!!!!

دخترگندمگون سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:31 ق.ظ http://dokhtaregandomgon.blogsky.com

سلام عزیزم.خوبی?
خدا قوت برای امتحانا.خسته نباشی خانووم.خوبه که امتحانتو خوب دادی.انشالله امتحان بعدیو هم به همین خوبی میدی.راستی چی میخونی?

سلام عزیز دلم، تو خوبی؟!

مرسییییییییییی ...

هنوز کاملاً مشخص نیست شایدم گند زده باشم!!

قربونت برم گلم ...

روابط عمومی میخونم.

مرضیه سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 06:58 ب.ظ http://bahartoo.blogsky.com

مرسی عزیزم که سر میزنی
ان شالله همه رو قبول میشی

خواهش میکنم ..

ممنون عزیزم ...

بهزاد سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 07:14 ب.ظ http://mr6.blogsky.com

ایول عجب آهنگ وبی

وای وای داره قرم میاااادد شب شب رقص و حاله
قرم افتااد تو تله
کلی شاد گشتیم نمازت هم قبول باشه

میخواستم شاد بشید ...

مرسی، قبول حق ...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 11:38 ب.ظ http://mehrabaniha.blogsky.com

آسمان ، چشم آبی خداست ، نگران همیشۀ من و تو . .

قربونش برمممم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد