امان از دست امتحان!


سلام ...


امروز اولین امتحانم رو دادم، دفاع مقدس بود! 


فکر کنم کمی تا قسمتی گند زدم ... smile emoticon kolobok


خداکنه نمره‌ام خوب بشه یا حداقل پاس بشم!!! 


فعلا اعصاب مصاب ندارم!!! شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز


امتحان فردا هم تربیت بدنی که هیچی نخوندم!!! 


فقط خدا بهم رحم کنه!!! 


برام دعا کنید ... شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے



نظرات 2 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

تربیت بدنی رو یه نیم نگاهم بندازی قشنگ هجده گرفتی. تستای اخر کتابتو بخون. دفاع مقدسم درس چرتیه. مهم نیست. مهم اختصاصیاته. موفق باشید.

اوکی، مرسی ..

مهربان چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 10:44 ق.ظ http://man-tanham.blogsky.com

سلام عزیزم,خوبی؟ به خدا مردم خیلی نامرد و دو رو شدن,اصن من فکرشم نمیکردم تا این حد پست باشن که بخوان به خاطره پسرشون منو بدبخت کنن,اصن مامانش چقد زنه مومنیه,البته به ظاهر,منم فکر کردم اینا ادمای درستین,ولی خدا رحم کرد بهم,به خدا اگه تا اخر عمر ادم مجرد بمونه بهتره تا اینجور خودشو بندازه تو چاه,خدا به هممون رحم کنه,یه مش ادم پست دو رو ورمون جمع شدهسلام عزیزم,خوبی؟ به خدا مردم خیلی نامرد و دو رو شدن,اصن من فکرشم نمیکردم تا این حد پست باشن که بخوان به خاطره پسرشون منو بدبخت کنن,اصن مامانش چقد زنه مومنیه,البته به ظاهر,منم فکر کردم اینا ادمای درستین,ولی خدا رحم کرد بهم,به خدا اگه تا اخر عمر ادم مجرد بمونه بهتره تا اینجور خودشو بندازه تو چاه,خدا به هممون رحم کنه,یه مش ادم پست دو رو ورمون جمع شدهسلام عزیزم,خوبی؟ به خدا مردم خیلی نامرد و دو رو شدن,اصن من فکرشم نمیکردم تا این حد پست باشن که بخوان به خاطره پسرشون منو بدبخت کنن,اصن مامانش چقد زنه مومنیه,البته به ظاهر,منم فکر کردم اینا ادمای درستین,ولی خدا رحم کرد بهم,به خدا اگه تا اخر عمر ادم مجرد بمونه بهتره تا اینجور خودشو بندازه تو چاه,خدا به هممون رحم کنه,یه مش ادم پست دو رو ورمون جمع شدهسلام عزیزم,خوبی؟ به خدا مردم خیلی نامرد و دو رو شدن,اصن من فکرشم نمیکردم تا این حد پست باشن که بخوان به خاطره پسرشون منو بدبخت کنن,اصن مامانش چقد زنه مومنیه,البته به ظاهر,منم فکر کردم اینا ادمای درستین,ولی خدا رحم کرد بهم,به خدا اگه تا اخر عمر ادم مجرد بمونه بهتره تا اینجور خودشو بندازه تو چاه,خدا به هممون رحم کنه,یه مش ادم پست دو رو ورمون جمع شده

سلام عزیزم ...

خوبی مهربون؟!

چرا اینقدر کامنتت تکرار شده؟!

باورت میشه مامان اینم که بهت گفتم نماز اول وقتش توی مسجد ترک نمیشد؟!

نمیخوام آدمای مذهبی رو زیر سوال ببرم، اصلاً ...

چون بد و خوب همه جا و توی همه گروهی هست، اما اینکه خیلی ادعاشون میشه و فکر میکنن عبادت کردن فقط به یه نماز اول وقت و نماز جماعته!

نمیدونن حق الناس رو خدا به هیچ عنوان ازش نمیگذره ..

منم وقتی همچین موردایی برام پیش میاد همینو میگم، میگم آدم مجرد بمونه بهتر از اینکه خودش رو بندازه توی چاه و نابود کنه!

ایشالا نیمه گمشدمون رو پیدا کنیم ...

آمین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد