خسته شدم ...


از آدمای ناتو و بدجنس این زمونه دلم خیلی گرفته ...


خیلی دلم شکسته از دستشون، اینقدر که امشب خوابم نبرد و اشکم در اومد ..


اینقدر دلشکسته و دلسوخته بودم که خوابم نمی‌برد ... 


با هق هق گریه پا شدم کامپیوترم رو روشن کردم و یه فال گرفتم ..


فالم این بود: 



خدا خودش جواب هرچی آدم حقه‌باز و بی انصافه رو بده!


خدایا! 


تا کی؟! چقدر صبر؟! چقدر سادگی؟! خسته شدم از گرگای دورو برم! 


خسته شدم از دشمن به شادی!!


به دادم برس خدااااااااااااااااا ... 


نظرات 3 + ارسال نظر
گل رز یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام دیگه نبینم از این نوشته های ناراحت کننده بنویسی یا اینکه ناراحت باشی چون هر وقت نوشته ها ت رو می خونم شاد می شم دیگه نبینم ناراحت باشی چونکه نوشته هات طوریه که به خواننده انرژی می ده در اوج خستگی . ولی حرفهات طبق حسابه برای همه هست فکر نکن فقط برای شما صادقه برای همه هست همه می خوان کارشون رو بندازن گردن دیگران و خودشون پشت میز بشینن ولی اینو قبول داشته باش که افرادی مثل ما ساده هستن بیشتر آسیب می بینند تو رو خدا نوشته های جالبتو بنویس با شکلک های قشنگ و به ما انرزی مثبت بده آخه من همیشه به وبلاگت سر میزنم اما متاسفانه زیاد نظر نمی دم . ایشالا مشکلت حل میشه برات دعا می کنم شما هم دعا کنید تو رو خدا.نبینم دیگه ناراحت باشی گوشتو می کشم .راستی امتحانات خوب بود؟

سلام ..

مرسی از لطفت ..

سعی می‌کنم ...

این روزها بهم ریخته‌تر از اینم که بخوام شاد بنویسم!

Behnaz چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 12:29 ق.ظ http://mehrabaniha.blogsky.com

ﺧﺪاوﻧﺪا!
دﻧﯿﺎی آﺷﻔﺘﻪ ی دروﻧﻢ را ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ از ﻧﮕﺎﻩ ﺗﻮ ﭘﯿﺪاﺳﺖ ، ﺑﺎ ﻻﻻﯾﯽ ﻣﻬﺮﺑﺎن ﺧﻮد ، آرام ﮐﻦ . . .

خدایا بی پناه بی پناهم ...

راضی ام به رضای تو ...

امید چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 12:40 ب.ظ http://fahneh.blogsky.com/

سلام
نوشته قشنگی بود . امیدوارم که معنای این نوشته این نباشه که خدایی نکرده خودت غمی داشته باشی و فقط ساخته خودت باشه
با آرزوی شادی برای شما دوست عزیز
وبلاگ قشنگ و دلنشینی داری

سلام ...

مرسی ...

چرا اتفاقاً معنیش همین بود ...

متشکرم، همچنین شما دوست عزیز ...

بزرگوارید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد