دلتنگ، دلتنگم ...

اگر از حوالی دلم گذشتی، آهسته رد شو!


دلتنگی را با هزار بدبختی خوابانده ام ... 


 

نظرات 6 + ارسال نظر
سامان جمعه 6 دی 1392 ساعت 02:17 ق.ظ

سلام.
خیلی ممنون از شما پست قشنگتون.
واسه اولین باره که اومدم به وبتون.
زنده نگه داشتن یاد ناصرعزیزخیلی با ارزشه.
یه دنیا ممنون.

سامان جمعه 6 دی 1392 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام.
همین چند دقیقه پیش تو برنامه دستان شبکه آموزش به یاد ناصر عبداللهی عزیز کلیپی پخش شد;آخرش وقتی یا فاطمه بنت نبی (س)پخش شد دیگه نشد جلوی اشکمو بگیرم.
خدا جونم نوکرتم.
از همه دوستان تقا ضا دارم به شماره300007001 پیامک بفرستن یا به سایت www.tv7.ir سر بزنن وحتما یه تشکر انجام بدن.حتی اگه چند روز گذشته باشه.

nazliy دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 01:08 ق.ظ

salam golam khoshhalam ke peidat kardam doset daram
vaghean chand sale ke jat toye bandar beine dostan khaliye
agha saman khoshhalam ke hanoz kheiliha mesle khodam ba yade naser toye resaneha khoshhal mishan az nabodanesh ashk mirizano deltango ghamginan
manam sms dadamo taghaza kardam ye barname kamel be nasseriaye aziz ekhtesas bedan
nasseria javdaneye eshgh rohat shad

سلام عزیزم ...

منم دوستت دارم گلم ..

نظر لطفته عزیزم ...

سامان شنبه 14 دی 1392 ساعت 06:40 ب.ظ

سلام.
منم خوشحالم از اینکه ناصر عزیز رو دست دارم.خدا هممونو بیامرزه.

تو سایت زلف رها , تو کامنت تولد ناصر عزیز ,قسمت نظرات سحر خانم یه نوشته ی بی نهایت زیبا نوشتن.حتما بخونین.
متاسفانه هر چی سعی کردم نتونستم نظر بدم.آخه رمز آخر نظر اصلا نمیاد.

فاطیما سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 07:50 ب.ظ http://khalvatkade-6964.blogfa.com

مرسی از مطلبت بماهم سری بزن
بماهم سری بزن

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 07:55 ب.ظ

راستی لینکتم کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد