چرا؟!!!!!

دلم گرفته ..  

با اینکه امتحانم تموم شد و استرس‌هام هم قطعاً باید پایان می‌گرفت اما بازم استرس دارم..  

به قول قدیمی‌ها دارن توی دلم رخت می‌شورن..  

بی حوصله و دپرسم..   

نمیدونم چرا؟!  

آیا کسی میدونه چرا؟!

نظرات 2 + ارسال نظر
س.ایرانی دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 02:31 ب.ظ http://thomascrown.blogsky.com/

تمـــــام شــــهر از بــس عــاشقــی کـــردنــد قهــارنــد؛
مـن امــــا ....
نــاشیــانــه "دوستت دارم" !

چقدر زیبااااا و دلنشین ...

ویدا شنبه 1 تیر 1392 ساعت 05:26 ب.ظ

بخاطر استرس از نتیجه ی امتحاناته لابد. آره؟ امیدت به خدا باشه. سپیده من این ترم خدا رو شکررررر همه ی نمره هام عالی بود. فقط یک درس که میگفتم حتما میفتم که اونم ناپلئونی پاس شد. بازم شکر. توام نگران نباش حتما همه چیز اون جوری که دوست داری میشه

نمیدونم، تا حالا بد نشده امتحانام، اما میخواستم این ترم معدلم 20 شه که نشد!!!!

خداروشکرررررررررررررررر ... همش مال اعصاب راحته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد