خدایا شکررررررت!

خداروشکر که زنده ای و داری نفس می کشی.. 

خدا جونم ازت متشکرم برای اینکه یه بار دیگه به برادر عزیزمممم عمر دوباره دادی..  

هادی جان، عاشقتم و قدر تموم لحظه هایی که تو کنارمون هستی رو میدونم..   

قربون اون خنده هات بشم که توی اون روزای کذایی بهونشو می گرفتم!   

 هادی

خدا میدونه که توی 2 هفته ای که توی بیمارستان بودی چی به ما گذشت!!  

فقط خدا میدونه که اون 2 باری که تو تا دم مرگ رفتی و برگشتی ما 1000 بار مردیم و زنده شدیم! 

چقدر شهریور بدی بود امسال..  

تا یاد اون روزا می افتم اشک از چشمام میریزه.. 

الهی بمیرم واسه مامانم که توی اون مدت چی کشید!!  

از صبح تا شب از دم در ICU تکون نمیخورد و همش گریه و دعا می کرد..  

از بابامم که می پرسیدیم حال هادی چطوره، یهو بغضش می ترکید ته دل مارو خالی تر میکرد..  

توی این مدت مامانم چندتا موهاش سفید شد..  

منم که از بس گریه میکردم نه جون راه رفتن داشتم و نه حوصله زندگی و کلی وزن کم کردم..  

خواهرمم که دیگه بدتر..  

اینقدر براش نذر و نیاز کردیم که دیگه صبح تا شب دعا دعا می کردیم..  

خداروشکر که حاجتمون رو گرفتیم..  

وقتی سحر بهم زنگ زد، گفت رفته توی ICU و دیدتش و هادی گریه کرده و سراغ مامانمو گرفته خیلی خوشحال شدم..   

سحر میگفت: همینطور از گوشه چشماش اشک می ریخته..  

رفتم امامزاده و نذرم رو ادا کردم..   

دلم میخواست برم ببینمش اما اجازه ندادن.. 

گفتن چون تو زود گریه ات میگیره، حالش رو بدتر میکنی!  

اینم خاصیت نازک دلی و احساسی بودن بیش از حده!!!  

خلاصه که بعضی بچه ها می میومدن سراغ می گرفتن.  

گفتم در جریان باشین که خونه اس و حالش خیلی خیلی بهتره..  

 

مرسی از همراهی و لطفتون.. مرسی از دعاها و نذرهایی که کردین ..  

سپاس بابت دلداری هاتون و اینکه نذاشتید احساس تنهایی بکنم..   

مرسی از یلدا، ویدا، مینا، مهدی و دوستانی که یک لحظه هم منو تنها نگذاشتند.. 

ممنون که حال هادی رو می پرسیدین و براتون اهمیت داشت..   

 

دوست دارم هروقت یاد اون لحظات می افتم یک سجده شکر به جا بیارم..  

چون همه میگن: خطر بزرگی از سرش گذشت و آمبولی خیلی خطرناکه!!!  

ایشالا همیشه سلامت باشی عزیز دلمممم...

نظرات 6 + ارسال نظر
Nima چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 02:19 ب.ظ http://darkknight.blogsky.com

چرا متعجبین؟!!!

site01 چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://www.site01.org1.ir

96006554158آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.org1.ir

طنزگو پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 04:04 ب.ظ http://www.bia2khandeh.blogsky.com

خیلی خوش حال شدم
انشا الله همیشه سالم باشه

مررررسیییییی

vida پنج‌شنبه 20 مهر 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

عزیزم....

خدا رو شکررررر

ما هم حال و روز بهتر از تو نداشتیم عزیزم. باور کن وقتی خبر سلامتی هادی عزیز رو به حمید دادم گفت بابت این خبر خوبت یه جایزه پیش من داری. هادی برای همه ما عزیز بوده و هست. مثل برادر خودم دوستش دارم و از خدا میخوام هر چه زودتر سلامتی کامل رو بهش هدیه بده تا بتونیم دوباره دور هم باشیم و از صحبت ها و خنده هاش انرژی بگیریم.

خدایا شکرت

واقعاً خداروشکرررررررررررررررررررر..

میدونم به خدا..

آخیییی .. از بس که هردوتون گل هستین..

لطف داری گلم..

ایشالاااااا..

پس ما منتظریم تا بیاین و از خنده‌های هادی انرژی بگیرید

فاطمه جمعه 21 مهر 1391 ساعت 08:52 ب.ظ http://deleman43.blogsky.com/

فقط خدا میدونه چقدر خوشحالم
انشالله همیشه سالم و سرحال باشه
خدایا شکرت

مرررررسی گلم..

به خدا هیچ امیدی بهش نبود..

میگفتن از هر 10 آمبولی 9تاشون می میرن..

خدا دوباره بهمون بخشیدش..

مریم یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 10:18 ب.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام سپیده جونم
خیلی خیلی خوشحال شدم خدا رو شکر
آپم عزیزم خواستی بیا
بازم میگم خیلی خوشحال شدم

سلالم عزیززززممم..

مرسیییییییییییییییییییی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد