دوران نوجوونی یادش به خیر!

یادش به خیر سوم راهنمایی که بودم، علاقه عجیبی به شادمهر داشتم  شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

کاست مسافرش رو که گرفتم با چه علاقه خاصی گوش می‌دادم، به خصوص یاس رو   Smiley

هر آهنگش یه جور به دل آدم می‌نشست و نمیشد بگی کدوم از کدوم بهتره.. 

هر کدومش یه جور قشنگ بود..  Smiley

گذشت تا سال اول دبیرستان که کاست دهاتیش رو گرفتم ..  

وقتی کاستش رو گذاشتم توی ضبط و اون آهنگ سنتور شروع شد به نواختن و خوند: 

ساده بگم، ساده بگم .. ساده بگم دهاتی‌ام ...

بندبند وجودم شروع کرد به لرزیدن و توی دلم همش قربون و صدقه‌اش می‌رفتم..  

چقدر عاشق آهنگاش بودم ..شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

2 دور دهاتی رو گوش میدادم که جدیدتر بود و یه دورم مسافر و حسابی حال می‌کردم

می‌مردم براش به خصوص یاس رو بیشتر از همه دوست داشتم 

آهنگ خونه رو هم خیلی دوست داشتم:  

از تو حکایت می‌کنه در و دیوار این خونه ..

هممون باهاش زندگی کردیم ... شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

به خصوص دبیرستان که باحال‌ترین دوران یه دختر نوجوونه  

توی کلاس همه عاشقش بودیم.. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

یادمه اون موقع یکی تب فوتبال و فوتبالیستا خیلی داغ بود یکی هم تب شادمهر .. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

یادش به خیر توی کلاسمون یه سری پرسپولیسی بودن و یه سری هم استقلالی.. شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

به جای درس خوندن به فکر این بودیم که چه شعاری بدیم که حال حریفو بگیریم 

من پرسپولیسی دوآتیشه بودم..

پرسپولیس چی کارش می‌کنه؟! سوراخ سوراخش می‌کنه ..

آبی آبی آبی، کیسه کش حمومی ..  

عجب تبی داشت..

یادش به خیر بعضی مواقع حتی در حد فحش دادن به همدیگه هم پیش می‌رفت شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

استقلالی‌ها همیشه بی‌ادب و خشن بودن! شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 هر وقت کم می‌آوردن شروع می‌کردن به فحش دادن ..   

ما هم مجبور بودیم از خودمون دفاع کنیم.. SmileysSmileys

بعضیا بی‌طرف بودن، می‌رفتیم مخشونو می‌زدیم که بیان طرفدار تیم ما بشن

یادش به خیر؛ دفتر 200 برگ بر می‌داشتیم،

عکسای فوتبالیست‌ها رو دونه‌ای 60-50 تومن می‌خریدیم و می‌چسبوندیم ..

عاشق مهدی مهدوی‌کیا و عابدزاده بودم..

هر هفته سه‌شنبه هفته‌نامه ماهان و سپاس رو می‌خریدم..

دوم دبیرستان بودم بین زنگ تفریح رفتم و هفته‌نامه خریدم وقتی اومدم در مدرسه بسته بود!  

در زدم ناظم در رو به روم بازم کرد و کلی سین جیمم کرد که کجا بودی؟ 

منم اولش کلی دروغ گفتم بعد که خیلی ترسیده بودم راستش رو گفتم! 

هفته‌نامه رو از زیر مقعنه‌ام در‌آوردم و گفتم واسه این رفتم..

اونا هم کلی دعوام کردن و به مامانم زنگ زدن و نمره انضباطم رو هم کم کردن!!

خب منحرف شدم از بحث ..

عجب حالی میداد وقتی از مدرسه تعطیل می‌شدیم.. 

دکه روزنامه‌فروشی همیشه شلوغ بود شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے   

مصاحبه‌هاش توی تمام مجله‌ها بود شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے

یادمه یه روز از مدرسه که تعطیل شدم، با اینکه خیلی دویدم اما مجله تموم شده بود

اینقدر دلم سوخت..  

سوار اتوبوس که شدم دیدم یکی از بچه‌های مدرسه خودمون بود.  Smileys

داشت واسه دوستش مصاحبه شادمهرو میخوند منم تا تونستم گوشامو تیز کردم  

باید ایستگاه بعد پیاده می‌شدم، اما یه ایستگاه بعد پیاده شدم و کلی تا خونه پیاده رفتم

امان از دوران نوجوانی و سرطق بازی ..  

اینقدر شادمهرو دوست داشتم که وقتی هم فهمیدم استقلالیه بازم دوسش داشتم

اما یه کم ازش دلچرکین بودم ..  

 

یه بار که رفته بودم دم کلوپ محله‌مون گفت تصویری شادمهر رو هم دارم..  

الکی من و خواهرمو تا 9 شب کاشت  گفت می‌رم میارم، رفت و دیگه نیومد! 

رفتیم خونه و اینقدر مامانم دعوامون کرد و نزدیک بود کتکه رو بخوریم  

بعد یک هفته برامون آورد..  

تولد 18 سالگی‌ام رو هم یه جعبه موزیکال هدیه گرفتم..  شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

همون جعبه موزیکالی که توی فیلم پرپرواز مال بابک بود..  

یادش به خیر دوران نوجوونی و جوونی من که با شادمهر و فوتبال سپری شد

نظرات 14 + ارسال نظر
طنزگو یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://bia2khandeh.blogsky.com

سلام ممنونم که به وبلاگ من سر زدی . وبلاگ بسیار خوبی داری . باز هم به ما سر بزن

سلام ...

خواهش ..

مرسی ..

vida یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 09:13 ب.ظ

سلام عزیززززززم
آهان این شد سپیده ی خودمون هااااا ...
ممنون از پست زیبااااات به به حال کردم منو حسابی بردی توی اون دوران. آلبوم دهاتی خداییش اولین آلبومی بود که ترکوند و همه دوستش داشتند. ما حتی باشگاه هم میرفتیم برای نرمش اول کار با آهنگ دهاتی کار نرمشمون میدادند بازم ممنون همیشه همین جوری باش و همینطور با انرژی بنویس. مرسسسسسسی

سلااااااااااااااممم

آره واقعاً از خاطره تو بود که یهو دلم رفت سمت اون سالا خواسم در موردشون بنویسم ..

آره بابا دهاتی که واسه خودش عالمی داشت..

حتماً، سعی خودم رو می‌کنم..

پرستو سه‌شنبه 10 مرداد 1391 ساعت 03:11 ق.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام
منم شادمهر و اوایل خیلی دوست داشتم ولی بعد که رفت اون ور آب و یه سری شعرهای چرت و پرت علی الخصوص آهنگ (بیا اینجا اونجا نه) رو خوند ازش بدم اومد احساس کردم خیلی بی جنبه است
البته ناگفته نماند که بعد از چند سال دوباره شد همون شادمهر اوایل و باز داره شاهکار می کنه
دوباره طرفدارشم
راستی آپیـــــــــــــــدم تشریف بیارید

سلام عزیزم..

آره قبول داره کلاً یه کم بی‌جنبه‌اس اما فکر کنم اون اوایل میخواست حرص کسانی که ممنوع‌الفعالیتش کردن رو در بیاره ..

اما حالا بهتر شده ..

اما ای کاش میشد همون شادمهر سابق سابق ..

دریا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 11:27 ق.ظ http://zinat.blogsky.com

سلام دوست گلم متنت خیلی جالب بود واقعا از اینکه کسی خاطراتشو بنویسه خوشم میاد

ماهم تو دبیرستان آتیش میسوزونیم
خیلی کیف میده...

عزیزم آپم بیا منتظر حضور مهربونتم...

سلام عزیزم ..

ما هم کم آتیش نمی‌سوزوندیم این تازه یه چشمه‌اش بود ...

حتماً ..

باران بهار چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 12:47 ب.ظ http://namnamebaranbahar.blogsky.com

منم اون موقع خیلی دوسش داشتم با کاستهاش چه دورانی داشتیم ولی الان آهنگاش مث اون موقع بدرد بخور نیستن

آره واقعاً ..

اما الآنم بعضی آهنگاش معرکه‌اس ..

اما خب درسته مثل شادمهر 14-13 سال پیش نمیشه ...

مریم پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 11:25 ق.ظ http://www.sooskesiah.blogsky.com

منم آهنگ های قدیمیشو دوست دارم
شاید بگی مگه چند سالته؟!!
ما اون کاست دهاتیش رو داشتیم ولی یه بار دادایم به عموم اینا بعد فقط جاشو پس دادن
راستی من استقلالیم
شکلکات خیلی خوشگل بود
خدا خیرت بده کلی خندیدم

ای وااااایی..

امان از این بی‌نظمی‌ها که پدر آدم رو درمیاره..

منم یه سری کتاب و کاست و CD و مجله و عکس و این چیزها توی مقاطع مختلف زندگیم به این و اون دادم و متأسفانه الآن نمیدونم کدومش کجاست و پیش کیه!!

امان از این بدقولی‌ها که آدم رو توبه‌کار می‌کنه!!!

اِاِاِ پس الهی سوراخ شی!!!

چشمات خوشگل می‌بینه خانومی ...

حسین پنج‌شنبه 12 مرداد 1391 ساعت 12:59 ب.ظ http://anrozha.ir

سلام دوست عزیز
از خوندن این پستت خیلی خوشحال شدم
و واقعا زیبا مینویسی
وب شما رو از وب اقا یاسر پیدا کردم
لطفا به وب منم سر بزنید و اگه میشه تبادل لینک کنیم

سلام..

خداروشکر..

مرسی از لطف شما ..

لینکتون کردم ...

یاسر جمعه 13 مرداد 1391 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.yas-m.blogsky.com

سلام دوست خوبم
ممنون که سر زدین و نظرتونو برام نوشتین....
خاطرات شما هم خیلی زیبا بود....
من بیشتر کنسرت های شادمهر رو دارم.... واگرم نداشته باشم حتما ازیه جایی پیداش میکنم....این البوم جدیدش فوق العاده بود.........
موفق باشین........

سلام..

وظیفه بود...

مرسی شما لطف دارید..

شادمهر فوق‌العاده‌اس ..

پرستو شنبه 14 مرداد 1391 ساعت 05:47 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام
آپم

سلام..

اوکی ..

مرتضی یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 01:35 ق.ظ

سلام!
یاد ایام نوجوانی و جوانی کردی چه ایام بی بازگشیه این ایام مثل برق و باد میگذره !جوانی بهاری بود و بگذشت...
خیلی قشنگ نوشتی منو در فکر عمیقی فرو برد!
بیا به وبلاگم

سلام!

خیلی حیف که زود گذشت..

مرسی از لطفتون...

چشم، حتماً ..

طلا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 10:31 ق.ظ http://par-parwaz.blogsky.com

سلام عزیز خیلی خوب بود و تشکر که بهم سر می زنی موفق باشی همیشه خوش باشی

سلام عزیزم..

خواهش می کنم خانومی..

تو هم همینطور عزیز دلم..

سپیده شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.s.barani.loxblog.com/

سلام سپیده خانوم وبلاگ واقعا زیبایی داری
یه جورایی خیلی تفاهم داریم
من دیوونه وار عاشق شادمهرم
اهل اصفهانم
اسمم رو هم خیلی دوست دارم
خوش حال میشم اگه به منم سر بزنی

سلام عزیزم..

راست می گی؟!!

خوشحالم همشهری ...

منم همینطورررر..

حتماً..

شکسته بال دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

هم از شادمهر و هم از فوتبال منزجر بودم

باران(ساعت شنی) سه‌شنبه 14 شهریور 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.princess8555.blogfa.com

سلام سپیده جون وبلاگت رو تا آخر نخونده بودم ولی بعضی از لحظات در اوج ناراحتی قشنگه. دوستشون داشته باش حتی اگه ازشون متنفری.راستی مرسی اومدی وبم هر روز آپ میشه دوست داشتنی پیش ما هم بیا

سلام عزیزم..

آره واقعاً...

خواهش می کنم..

حتماً میام..

لینکت میکنم گلم که همیشه سر بزنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد