من و بارون ..

 اشکام سر این آهنگش (من و بارون) سرازیر شد..  

آخ که این بابک جهانبخش چقدر ماهههه، چقدر ماه میخونه.. 

زیبا و بااحساس.. 

احساس توی صدا و چهره و وجودش موج می‌زنه.. 

اینقدر حس داره آهنگاش که بندبند وجود آدم رو می‌لرزونه...

دیووووونههههه صداشم...   

ایشالا که زودتر توی اصفهان کنسرت بگذاره..      

این ویدئو که بابک و رضا صادقی توی استودیو خوندن رو تقدیمتون می‌کنم..  

دانلود

 

حتماً دانلودش کنین خیلی با احساس و زیباست..    

 

منبع: سایت اکسیر موزیک و وبلاگ رسمی بابک جهانبخش

نظرات 8 + ارسال نظر
پرستو سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 04:14 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام
دانلود فرمودیم... زیبا بود

خیلی قشنگ و با احساسه..

یاسر سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 04:52 ب.ظ http://yas-m.blogsky.com/#

سلام
مرسی که برای تولدم تشریف اوردین.....و هم چنین ممنونم از گندمی .......مطالب صفحه نخست وبلاگتون رو خوندم.....زیبا بودن.....شادباشید وپیروز

سلام..

خواهش..

شما لطف دارید..

همینطور شما ...

ویدا سه‌شنبه 27 تیر 1391 ساعت 09:11 ب.ظ

دیووووونه اولش که اومدم تو وبلاگت فکر کردم توام اهنگ عمرانو گذاشتی که این قدر خوشحالی و از این آیکون خوشکلا گذاشتی..
این آهنگشو چند روز پیش گوش کردم قشنگه. ولی من صدای کسانی دیگر را میدوستممممممم.....

واااا

من عاشق بابک جهانبخشم، خیلی ماه میخونه، بی‌نظیر و با احساس..

ویدئو رو دانلود کن ببین از بس که احساساتی و پرانرژی میخونه قلبت تبکه تبکه میشه...

ایشالا زودتر کنسرت بذاره اصفهان برم..

دیوووووووووونه صداشمممم ...

برج میلاد 22 و 25 تیر کنسرت داشت، اگه بهم مرخصی میدادن حتماً می‌اومدممم

همه مرخصی‌هامو برای امتحانام گرفتم

ویدا چهارشنبه 28 تیر 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

من که میدونم ذوقت از جای دیگه بود که اینجا خالی کرددددددی
تایید نکن دیوونه

چه ربطی داره؟!!!!

بابک جهانبخش اینقدر زیبا و با احساس می‌خونه که احساسات آدم رو جریحه دار می‌کنه..

از وقتی آلبوم من و بارونش اومده دیوونه‌ترش شدمم ..

با آهنگاش اشک آدم رو در میاره..

عاشقششمممم..

تأیید می‌کنم تا دیگه چرت و پرت نگی!!!

پرستو پنج‌شنبه 29 تیر 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلااااااااااااااام
آپم

سلام..

مرسی..

گندم یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

هنوز دانلود نکردم

دانلود کن..

خیلی قشنگه

شقایق و حبیبی دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

سلاممممممممممممممممممم عزیز دلم
خوفی سپیده جونممممممممم
وای منم چندروز عارفتم البوم جدید من و بارون و دانلود کردم واقعا بابک جهانبخش کارش حرف نداره
خوب خودت چطوری سپیده جونم .چکار میکنی از بس خلاصه مینویسی ادم نمیفهمه در چه حالی و چکار میکنی دوست جونیییییییی
امیدورام به حق همین شبای مبارک ماه رمضون هر مشکل و گرفتاری که داری زود حلشه عزیز دلم

سلام گلمممم ..

تو چطوری نازنینم؟!!!


عاااااالیههههههههههههههههه ..

حرف ندارههههه خیلی توپ میخونه..

ای میگذرانیم..

خدا رو 1000 مرتبه شکر ...

قربونت برم، خیلیییییییییی واسم دعا کن ..

شرایط روحی‌ام یه ذره بهتره ..

دعا کن خوب خوب خوب بشم و از غصه و غم آزااااااد ..

ایشالا توام به حاجتای دلت برسی و حبیب جونت همیشه کنارت باشه گلممم ..

یاسر سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 06:18 ق.ظ http://yas-m.blogsky.com/#

سلام
ویدئو رو دانلود کردم........قشنگ میخونه.........
ماه رمضان مبارکــــــــــ........موفق باشین......

سلام..

اوهومممم

خیلی زیباست و با احسااااااس ..

بر شما هم مبارک ...

موفق باشین دوست عزیز ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد