تولدم مبارک!!!

هیچکس تولدم یادش نبود،

به جز تعداد انگشت‌شماری..  

کمتر از تعداد انگشتان 2 دست..  

چقدر غریبم این روزها...

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا و امیرش شنبه 27 خرداد 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://miss-love-mr.blogfa.com

عزیزم اینجور نگو . مبارک باشه تولدتــــ

مرسی

vida یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 02:51 ق.ظ

سپیییده جونم سلاااااااااااام الهی فدات بشم تولدت مبارررررررررررک
الهی من بمیرم بخدااااااااا درگیر امتحانای پایان ترمم شدم دقیقا همون بیست و پنجم هم امتحان داشتم تو ببخش منو. .. باور کن چقدر پیش خودم گفتم یادم نره آخرم یادم رفت

بزار به حساب درس و بدبختی اگه نه میدونی که جات تو قلبمه.

انشالله صد و بییییییست ساله بشی عزیزم

حالا دست دستتتتتتتت......

بیا شمع ها رو فوت کن که صد سال نه... صد و بیست سال زنده بااااااااااشی

سلام گلمممم..

خدا نکنههههههههههه...

میدونم به خدا آدما درگیرن و من توقع زیادی دارم..

میدونم توقع زیادیه اما چه میشه کرد منم دلم به همین خوشه، وقتی میبینم روز تولدم اومده ولی کسی خیلی یادش نیست احساس می‌کنم خیلی تنهااااممم...

اما تو حق داری گلم، تازه منم یادم رفته بود تولدتو بعد از 6-5 روز اومدم بهت تبریک گفتممم...

مرسی عزیزم، دوستتت دارممممم، فراوووننننن

vida یکشنبه 28 خرداد 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

قربونت برم. ساعت کامنتمو دیدی؟؟ تا اون موقع درس میخوندم اومدم نت که خواب از سرم بپره که چنان برق سه فازی تو وبلاگت از سرم پرییید که تازه ساعت چهار صبحم به زور خوابیدم

به مامان گلت و بابای عزیز و خواهر زیبا و داداش مهربونت خییلی سلام برسون. میبوسمتتتتتتتت هزار تاااااا

به درسهات هم خوب برسی ها میخوام مثل ترم قبل رتبه بیاری. اونم رتبه یییییییک

خدا نکنه

بزرگیتو گلم..

تو هم سلام برسون..

جوجو سه‌شنبه 30 خرداد 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://alahman.blogfa.com

عزیزم تولدت مبارک
ایشالا 120 سالگی
همه تنهان
تنهای تنها!حتی اونایی که دورشون شلوغه همه تنهان و یه روزی تنها تر میشن!

مرسی...

hossein سه‌شنبه 6 تیر 1391 ساعت 11:50 ق.ظ http://idream.blogsky.com

ببخشید که دیر شد
تولدتون مبارک...

خواهش می‌کنم..

مرسی

تلخ‌ترین تولد زندگیم امسال بود...

گل مینا پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 03:23 ب.ظ http://adambarfi1.blogsky.com

اوه کمتر از انگشتای دو دست که کم نیست! تولد من و کمتر از یه دست یادشون بود! مثل خود تو که یادت نبود!
سخت نگیر جیگر مردم گرفتارن تولد خودشونم یادشون میره!
مهم اینه که دوستت داریم...
تولدت مبارکککککککککککککککککککککککک عزیزممممممممممممممممم

من یادم بود..

تولدت 4 تیر بود، اما چون میخواستیم برات تولد اینترنتی بگیریم گفتم بهت تبریک نگم تا غافلگیر بشی..

دیگه برام مهم نیست که کسی یادش باشه یا نباشه...

پرستو جمعه 9 تیر 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://shokohebaran.blogfa.com/

سلام سپیده جان
تولدت مبارک!!!
وبلاگ خیلی قشنگی داری
دوست داشتنی به منم سر بزن
صد سال زنده باشی

سلام عزیزم

مرسی

vida شنبه 10 تیر 1391 ساعت 12:31 ب.ظ

kojaeeeee to dokhmal????

حالم خوب نیست ویداااا...

خیلی دلم گرفتههههههههه... خیلییییییی...

vida پنج‌شنبه 15 تیر 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

سپیده تو رو قرآن این آیکون رو از وبلاگ و حتی زندگیت حذف کن. خواهش میکنم. بابا تو جوونی با خدایی خوشگلی اول زندگیته باید با روحیه و پرانرژی باشی دخمل خوووووووب...
دیگه نبینم این آیکون رو هااااا

دلم گرفتههههه ویداااا

گندم یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 01:41 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

من که یادم بود عزیزم.مثه اینه که همه یادشون بوده

آره گلم...

مرسی که یادت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد