مراحل مربوط به انجام کارهای اداری در ایران!

 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهار شنبه 16 اردیبهشت 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

ویییییییییییی سپیده

همیینطوریه به خدا!!

من خودم کارمندم اما همیشه سعی می‌کنم کار دیگران رو راه بندازم، اما هر اداره‌ای میرم کلی باید بدوم تا کارم حل شه!!!

نگاه به من و خودت نکنه که کار دیگران رو راه می‌اندازیم!

خواهشا وبت رو نبند بهاری!!!!

مهتاب چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://khoneye-dele-mane.blogfa.com

به به چه عجب از این طرفا سپیده خانوم؟؟؟؟؟ چرا وبتو تحریم کرده بیدی؟؟؟؟؟
جدی هم همینه ها خیلی باحال بود

نمیدونتم به خدا..

من خیلی تنبلم همیشه..

همیشه دقیقه نودی کار می‌کنم..

وبلاگم رو هم خیلی وقته بهش رسیدگی نکردم..

حالا ایشلا سعی می‌کنم زود به زود آپ کنم..

همین روزا بهت سر می‌زنم گلم..

عروسک کوکی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 10:45 ق.ظ

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

الامامِ التّقی ٍ النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ

و مَن تَحتَ الثـَــری

الصّدّیق ِ الشَّهید

صَــلَوةَ کثیــرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَـــواتِـــرَةً مُتَــــرادِفَــــه

کِـــاَفْضَل ِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ...


+ صرفا جهتِ یادآوری... :)

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

الامامِ التّقی ٍ النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ

و مَن تَحتَ الثـَــری

الصّدّیق ِ الشَّهید

صَــلَوةَ کثیــرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَـــواتِـــرَةً مُتَــــرادِفَــــه

کِـــاَفْضَل ِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ...


السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

رها دوشنبه 25 اردیبهشت 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://z1raha.blogfa.com


خیلی جالب بود
با جازتون کپی میکنم

سلام...

اشکالی نداره، اما با ذکر منبع لطفاً!

عروسک کوکی چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 ساعت 06:42 ق.ظ

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

الامامِ التّقی ٍ النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ

و مَن تَحتَ الثـَــری

الصّدّیق ِ الشَّهید

صَــلَوةَ کثیــرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَـــواتِـــرَةً مُتَــــرادِفَــــه

کِـــاَفْضَل ِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ...


+ صرفا جهتِ یادآوری... :)

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی

الامامِ التّقی ٍ النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ

و مَن تَحتَ الثـَــری

الصّدّیق ِ الشَّهید

صَــلَوةَ کثیــرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَـــواتِـــرَةً مُتَــــرادِفَــــه

کِـــاَفْضَل ِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ...

م.م پنج‌شنبه 24 اسفند 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

سایت خوبی داری. خوشم اومد.

مرسی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد