حسرت..

دلم واسه زمستونای برفی چند سال پیش اصفهان تنگ شده.. 

 

انگار دیگه زمستونای الآنی غیرت ندارند.. 

زمستون بدون بارون و برف دردناکه!  

دلم زمستون می‌خواد..  

 

 

 

دلم میخواد یه آدم برفی حسابی درست کنم و عخخش کنم..  

نظرات 39 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 12:50 ب.ظ http://kooris-6.blogsky.com/

سلام !
دلمنو برفی کردی با این تصاویر زیبا و جذاب!؟
خیلی عالی بود!

سلام..

آرههه.. دل خودمم تنگ شده واسه زمستون!

مرسی..

بانو افــ و مستر اسـ یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://love-f-s-love.blogfa.com

نمدونم چرا اما تو روزای برفی خیلی سرحال میشم

منم..

کیف میده از پشت پنجره بارش برف رو ببینی همراه با یک فنجون چای داااغ..

خیلی به آدم لذت میده..

گندم یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

عکسارو نشد ببینم.باز نمی شن.هییییییییییییییییییییی....:(

عزیزمم..

حتما سرعتت پایینه ..

باران بهار یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 09:39 ب.ظ http://namnamebaranbahar.blogsky.com

واقعا هم بی غیرت شدن این زمستونا راس گفتی خانومی

آرهه بابا..

زمستونم زمستونای قدیم!

آرزو یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://www.arezui.blogfa.com

من حذفت نکرده بودم که
منم دلم زمستونو برف میخواد

سلووممم دوستمم..

آره کامل باز نشده بود..

به قول خودت: بففخشششیننن ..

منمممممم...

f... یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

salam eshqam..mazerat..matlabeto dus daram chon manam asheqe zemestunam ba ink khodam tabestuniyam.booooooooos

سلوووممم...

مغسسسسیییی..

آره زمستونم با برف و بارونش کیف میده..

همراه دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 01:05 ق.ظ

تو مگه درس نداری بچه جون؟؟؟؟؟

شما چقدر سوال می‌پرسین؟!

ماشالا چقدر کنجکاوین؟!

یعنی شما توی این فضای مجازی یه نشونی هم نداری؟!

من همه مخاطبای وبلاگم رو می‌شناسم به غیر از شما!

شقایق دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:15 ق.ظ http://bikaranegi.blogsky.com

یه دونه ای به خدا...
مرسی که بهم سر زدی....
من امسال یه آدم برفی درست کردم با بچه های دانشگاه اونم تو پاییز
جات خالی....

مرررسییی عسیسسسممم..

قربونتتتتت..

خوش به حالتتتت ...

خیلی کیففف میدههههه..

خیلی وقته آدم برفی درست نکردمممم..

سپیده ( ღ عروسکِ صورتی ) دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 01:26 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

سلام عزیز دلم
آره جینسینگ واسه قوت گرفتن عالیه
همونطوری که تووی وبلاگ ِ آرزو گفتم جینسینگ تعادل ایجاد میکنه توی بدن
همه چیرو به استاندارد میرسونه
واسه اینکه میگی زود خسته میشی بهترین چیزه
از عطاری بخر عین ِ چایی بجوشون آخر شب بخور معجزه ش رو زودی میبینی :*

سلام گلممم..

مرسی عزیز دلممم..

لطف کردی زیاددددددددددددد...

سپیده ( ღ عروسکِ صورتی ) دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://ll3i-to.blogfa.com

عزیز دلم توی گوگل سرچ کن راچع به خواص ِ جینسینگ اگه وقت داشتی بخون خودت

این موردی که تو گفتی یکی از اصلی ترین کارای جینسینگِ

مغسسسسی خانومییی..

به زحمت انداختمت گلممم..

گندم دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

اوووووووووووووووووف
چه قشنگ
دلم هوای اصفهانو کرد
می دونه که...دلم اونجاست...

آره باباااا..

واسه همینه که بهش می‌گن نصف جهان

عاشق اصفهانم

آرههه..

اگه تا حالا تصمیمت واسه اومدن 100% بود فکر کنم 200 درصد شد، درسته؟!

عید منتظرتمممم..

پارسا دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:14 ب.ظ http://www.pesarane-bigonah.blogsky.com/

سلام خوبی؟
بابا چه عکسای نایس گرفتی گذاشتی!
خیلی قشنگه فقط من مخم هنگ کرد این کلمه ی عخخش ینی چی؟ خیلیا هم میگن عجیجم موشمولی موچ موچ من شنیدم ولی این دیگه خیلی جدید بودش
راستی عزیزم لطف کن ماهم که هم خانواده ی بلاگ اسکای هستیم همون لینک شکلکای نایستو واسه ماهم بفرست بچه ها تو مضیقه هستن واسه شکلکاشون(مضیغه رو درست نوشتم الان؟شک دارم والا سواتم نم کشیده)
این عکس دانشجوهم منو گرفت کلی خندیدم اینم فک کنم قطره آهن کم خورده اینجوری شده
راستی خبر دار شدی وبلاگمون که خرابش کرده بودن رو درست کردیم؟پس من آدرسو در قسمت وب سایت همین بالا اصلاح کردم اگه تغییر داده بودین شماهم مثل قبل کنینش
من رفتم یاعلی

سلام، مرسی..

اینارو واسم ایمیل کردن..

عخش یعنی همون عشق..

آره دقیقاً..

و چه جالب که انگار اینقدر توی مضیغه هستین که همه‌ی کامنتا رو MP3 کردین توی یه کامنت

بله ولی من لینکش رو تغییر ندادم..

ممنون بابت اینکه سر زدید..

موفق باشید..

مهناز دوشنبه 26 دی 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://mahnaziiiii.blogfa.com/

نی نی بدم اومدم اصفهان بعد دیگه انگار نطلبید ما رو
اون عکس اولیه چه خفنه خودت گرفتی؟

نی نی بدم؟!!! این تیکه‌شو نمی‌فهممم؟!

عزیزززم چرا؟!

اصفهان خیلی واسه عید لذت داره ..

آره خودمم دوسش دارم..

نه واسم ایمیل کردن..

خوش اومدی عزیزمم

گندم سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:39 ق.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

تو راست می گی ...ولی منه احمق دلم تنگشه...

اشتباه نکن گندم جان...

کسی که لیاقت دوست‌داشتن رو نداره باید به راحتی بندازیش دوورر..

حالا هرکی میخواد باشه..

سعی کن اول خودت مهم باشی بعد دیگران!

از همین الان یاد بگیر با هرکس مثل خودش باهاش رفتار کن!

تا یادشون ندی که همیشه باید همه چی از طرف تو باشه..

با این کارا و دلتنگیا داری خودتو عذاب میدی..

گلم نکن با خودت اینجور..

از این به بعد هرچی و هرکس که دور و برت بود و دیدی بی لیاقته رو بذارش کنار!!!

واسه خودت ارزش قائل شو..

حالا هم این حرفارو بریز دوررر من از همین الان دلمو صابون زدم واسه عیددد..

کاری می‌کنم که از اصفهان برات خاطره خوب بمونه و کیف کنی..

می‌برمت همه جا می‌گردونمت تا حسابی بهتت خوش بگذره جووووجوووو...

پس فقط به عید فکر کن و به هیچی دیگه فکر نکن..

می‌دوستمتتتتت گندممممممییییییی

همراه سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

تو چقدر سوال میکنی!!!
ناراحتی تایید نکن.

خیلی پر روووووییییییییییی!!!

بله که تایید نمی‌کنم!

چطور تو میخوای سر از همه چی در بیاری؟!

اما من نباید بفهمم مخاطبی که داره ازم سوال میکنه کیه؟!

من باید طلبکار بشم تو طلبکار میشی؟!

لطفاً فضولی موقوف!!

دیگه هم اومدی وبلاگم نیومدیاااااااااا

عجب گیری کردیماااا

اصلاً پست رمزدار و گذاشتن واسه فضولایی مثل تو!

arsnic سه‌شنبه 27 دی 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://axkadeh.blogsky.com

سلام خوبی وبلاگ خوبی داری خوشم امد اگه دوس داشتی تبادل لینک کنیم
دهکده عکس هنرمندان
http://axkadeh.blogsky.com
لینک کن و بم خبر بده با چه اسمی لینکت کنم
مرسی

سلام..

مرسی شما لطف دارید..

لینکتون کردم..

ارسنیک چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 12:35 ب.ظ http://axkadeh.blogsky.com

سلام
لینک شدی
موفق باشی

سلام..

مرسی.

حباب چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.hobabman.mihanblog.com

سلام
شرمندتم
آره بابا
این تهران خرابشده هم دیگه بارون نمیاد

سلام...

دشمنت شرمنده!

هیچ خبری از بارون و برف نیست!!

همراه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

زهره مارررررررررررررررررر

آدم اینقدر دنده پهن؟!

همراه چهارشنبه 28 دی 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

از زبون درازت هر چی بگم کم گفتم.......

منم از پرروییی و فوضولی شما هرچی بگم کم گفتم!

آدمم اینقدر بی رگ؟!!!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 10:27 ق.ظ

چقدر هم که تایید نمیکنی

هر وقت سوال پرسیدی تایید نمی‌کنم تا بیشتر بسوزززییی!!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:25 ب.ظ

چه جااااالب من که لذت میبرم توام راحت باش

جالب اینجاست که حدس می‌زنم که کی باشی و از روی آی‌پی‌های قبلیت فهمیدم!

حالا بخند و لذت ببر..

منتظرررر باششش خانووومممم!!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:43 ب.ظ


من یه ماه نیست که اینتریت دارم.تو رو هم نمیشناسم به طور اتفاقی اومدم و حتی اگه بخوای شمارمم میدم باهم بحرفیم اشنا بشیم

تو راست میگی!!!

یکماه نیست اینترنت داری دیگه؟!!!

کامنتات از آبان تا حالا روی وبمه!!!

تو که خیلی راست میگی!!!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

حال میکنم باهات
میگم تو لحاف تشکتم همین جا بنداز دیگه

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:56 ب.ظ

حالا آبان......
مثلا که چی؟خیلی هم فرق نداره.منظورتو نفهمیدم.مگه من چیزی از زندگیم برای تو گفتم خانومی؟تو از من چی میدونی

حالا هرچی!!!

فرق داره! مثل اینکه ریاضیت خوب نیستاااا میشه 3 ماه

فرقش اینکه که خدا به راحتی دروغگو رو رسوا می‌کنه!!

مطمئن 100 درصد شدم و اگه بخوای به این بی‌ادبیا و فضولیات ادامه بدی شرمندت میشم!!!

چیزایی که باید بدونم رو میدونم!!

خودتم به گیجی نزن، ناسلامتی من دیگه دوست سابق خودم رو خوب می‌شناسم!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

یه کامنت جالب بهم رسید بخون جالبه

باید بدجنس باشی..!! تا عاشقت باشن……!!

باید خیانت کنی………!! ………. تا دیوونه ات باشن…!!

باید دروغ بگی……………!!……..تا همیشه تو فکرت باشن…!!

باید هی رنگ عوض کنی……!!…………..تا دوسِت داشته باشن…!!

اگه ساده ای …!!…اگه باوفایی…!!….اگه یک رنگی…!!………همیشه تنهایی…!

پس برای همینه که همیشه تنهام!


فکر می‌کنی زرنگی!!!

ولی باید بگم اشتباه فکر می‌کنی!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:05 ب.ظ

تنها نیستی....اونایی که دوستت دارن همیشه دوستت خواهند داشت اینو فراموش نکن.زیادم کنجکاوی نکن.همینجوری بهتره.

می‌بینم که تنها شدی که یادی از من کردی!!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

اشتباه میکنی عزیزم.من کسی رو که دوست دارم دوست دارم
تنها هم نیستم.خدا رو شکر سرم حسابی شلوغه.ولی بی معرفت ها رو شناختم

بی‌معرفتی رو از شما یاد گرفتم!

همین غرورت باعث شد که بینمون فاصله بیفته و دیگه این فاصله شکسته نمیشه..

آرزوی من خوشبختیت بود که خداروشکر خوشبختم شدی..

پس حالا که سرت شلوغه برو و بذار تو حال خودم باشم!

برو به سلامت...

ایشالا که همیشه خوشت باشه..

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:15 ب.ظ

غرورو اون کسی داره که یه طرفه میگه قضاوت میکنه و بعد هم هرچی از دهنش در میاد میگه و میره.............
منم نخواستم تنهاییتو به هم بزنم.خواستم از حالت باخبر بشم که خداروشکر از همین جا میشم.

دیگه خسته شده بودم از دستت، از اینکه در همه حال و هر شرایطی من باید از حال و روزت خبردار می‌شدم!

از اینکه به راحتی غرورم رو له می‌کردین و ککتونم نمی‌گزید!!

حالم رو بدتر کردی!!

خواهش می‌کنم از وبم برو و دیگه نیا..

نمیخوام از حالم باخبر بشی!

کی برات مهم بوده که حالا باشه؟!

تو همیشه همه رو با غرور واسه خودت میخوای..

حتی یه بار نخواستی از دل من در بیاری..

من احمق چقدر از دوریت اشک می‌ریختم و افسردگیم بیشتر شد..

اما حالا یاد گرفتم که هیچکس دلش واسم نسوخته و باید خودم به فکر خودم باشم..

برو و دیگه نیا..

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:24 ب.ظ

تو فقط خودتو میبینی و دیگران پشیزی برات ارزش ندارند.باشه.
باور کن دیگه نمیام.مگر اینکه خودت بخوای
تو مطمئنی که جویای احوالت نبودم؟؟؟؟؟
اون بی ادبیتم که گفتی با اونی حال کن که... ندیده گرفتم.با این حرفات بیشتر ناراحتم کردی و ...
مهم نیست. تا نخوای نمیام.بای

بابت اون حرف درسته من ناراحتت کردم و معذرت میخوام.

مجبور بودم جوری حرف بزنم که به حرف بیای!!!

اما ای کاش تو هم یه بار جرأت اعتراف و معذرت‌خواهی رو داشتی!!!

من توی این مدت منتظر همین روز بودم که ببینم اینقدر واست مهم هستم که بیای و از دلم دربیاری که دیدم خیر!!! غرورت بهت اجازه نداد!!

تو به من گفتی بی‌معرفت! تو از دوستای من اولین کسی هستی که بهم می‌گه بی‌معرفت و همه بهم می‌گن معرفتت یه دنیاست!!

من با هر کی دست دوستی و یکرنگی دادم باهاش یکرنگم، اینو مطمئن باش!

جویای حالم نبودی!

من مدتهاست که از دست تو دلم خونه و دلم خیلی گرفته!!!

خیلی بی‌معرفتی ویدا که از روزی که این بحث بیمون پیش اومد من یک لحظه از فکرت بیرون نیومدم هر سری با جگری سوخته و دل شکسته گریه کردم و گریه کردم و گریه کردم و گریه کردممممم

و حالا هم اومدی بازم با حرفات اشکمو درآوردی دلمو آتیش زدی و زیر پاتم لهش کردی و رفتی!!

گورررر بابای منم کردن!!!!

همتون همینطورین از روزی که دیدمتون همیشه لبخندو آوردم رو لباتون اما هر کدومتون یه نیشتری به قلبم زدید..

هنوزم دارین زیر پاتون لهم می‌کنید!!

بالاخره اشک یه دلسوخته هم قیمتی داره!!!

خدا خودش گفته تاوانش رو میدم!!

این بار تو بگو دوستت دارم، نترس من آسمان را گرفته‌ام که به زمین نیاید!!

همراه پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

اگه فقط یه کم فکر میکردی میدیدی که اگه برام مهم نبودی نه سر میزدم و نه....
سپیده یه کم دست از خودبینی بردار.من که همین امروز چند بار گفتم دوستت دارم!!! مهم نیست.اینقققققددددددررررر دلم از اون حرفت شکسسسسسست که مطمئنم صداش به گوش خودتم رسید.راحت باش عزیزم.من خوشی و خوشبختی تورو همیشه از خدا خواستم.
نمیخواستم ناراحتت کنم.فقط به عنوان ناشناس دوست داشتم کمی سر به سرت بزارم.یادش بخیر سپیده ای بوددد که منم تو دلش جایی داشتم.مهم نیست.من دورادور برات دعا میکنم.ولی خوبه که تو به آرزویی که داشتی لااقل رسیدی!! و دیدی که یادت بودم و بهت سر میزنم.ولی تو حتی دریغ از یه آف کوچولو که بگی بابا توام خوشبخت بشی...
ول کن بابا.درد دل ها زیاده و دلها پر غصه! نه من از حال و روز تو خبر دارم و نه تو. به خدا ازت کینه ای به دل ندارم و تا همیشه برام عزیزی. به درست و زندگیت برس. خوشبختیتو می خوام. همین
اگر هم ناراحت میشی بگو که جدی دیگه به وبت هم سر نزنم.
حالا هم اون سگرمه هاتو وا کن و مثل یه دخمل خوب و با انرژی بشین سر درست که پس فردا نگی ویدا نذاشت
والله بخدا... دیوار من همیشه از همه کوتاه تره

دوستت دارممم ویدااااااااااا

برام همیشه عزیز بودی و هستی...

و لعنت به آدمی که بخواد دروغ بگه..

از روز اول تا حالا یک روزم نبوده که بهت فکر نکنم ..

vida پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:05 ب.ظ


مررررررررسی منم دوستت دارم
پس میام و سر میزنم و بازم فضولی میکنم حقمه چی میگی اصلا

قربووووونتتتتت برمممممم...

تو برام همیشه عزیزیییییییییییییییییییییی

vida پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:11 ب.ظ

فدای تو. خوب دیگه بسه برو سر درست عزیزم. باشه؟ دیگه چیزی نمینویسم که نصف حواست اینجا نباشه. برو عزیزم
راستی این وبت خیلی باحال تر از اون قبلیه هاااا
اون همه اش مداحی بود
این با انرژی تره. خوشحال میشم میام میبینم سر حالی
بدو برو دیگگگگگگگگه
بای

مرسی...

مرسی عزیزمممم لطف داری...

مرسی، منم همینطور ..

راستی عکس نامزدیت رو هم دیدم بلا..

خیلی نازتر شده بودیی...

vida پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

از کجا دیدی؟ کی داد؟

کلاغه!!

vida پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

بگووو خوب:))))
سه نفر بیشتر نداشتند. معلوم میشه که
خوب بگو. غریبه که نبودی

کیا داشتن؟!!!!

vida پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

مینا لیدا و یه نفر دیگه. مینا و لیدا بهت دادن. درسته؟ البته کار میناست

ای بی معرفتااااااااااااااااااااا

هیچکی به من نداد

vida پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 02:32 ب.ظ

سپیده جان برو سر درست مزاحمت نشم. منم بعد میام سر میزنم. ببخش کار پیش اومد

از توی سایته که آی‌دیا رو می‌بیننن دیدمم

هیچکس چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 04:29 ب.ظ http://hichkas26.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی

آخ گفتی برف بازی که دلم براش لک زده الان تهران هوا برف و بارانیه برف نمی شینه وگرنه می رفتم جات آدم برفی درست می کردم

سلام گلمممم..

چه عجب آفتابی شدی دختررر!!!!

بازم خداتون رو شکر کنید، ما که هیچی تو حسرت یه بارونم هستیم!!

دیشب یه ذرههه بارون اومد، فقط یه ذره..

فرزاد دوشنبه 26 تیر 1391 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.shonem.blogfa.com

با سلام وب بسیار زیبایی داری خیلی محشر است خوشحال می شم به من سر بزنی

کاش زمستون بیاد ماکه مردیم از گرما ..... رودبار جنوب دما 45 درجه است


من منتظر شما می مونم خوشحال می شم به ما سر بنی مرسیییی.....

سلام..

شما لطف دارید..

در اولین فرصت چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد