حال من دست خودم نیست..

سلام دوستای گلم.. 

حالتون خوبه؟!  

اما من خیلی حالم خوب نیست! 

امروز خیلی دلم گرفته..  

بغض گلوم رو گرفته و فشار میده.. 

دلم میخواد گریه کنم.. 

هروقت یادم می‌افته که بهمن‌ماه باید یک تصمیم سخت بگیرم، انگار میخوام دیوونه بشم.. 

چی کار کنم؟!  

هر موقع از ته دل میخندم یکدفعه که یادم می‌افته چی در انتظارمه لبخند روی لبم می‌ماسه..  

همش میگم نکنه روزای خوشم همین روزاس.. نکنه روزای بدی در انتظارم باشن.. 

نمیدونم چمه.. اما میدونم حالم اصلا خوب نیست..  

دلم خیلی گرفتههه.. 

امشب و تا صبح بیدار می‌مونم و اشک می‌ریزمم.. تا سبک بشم..    

دل من گریه میخواددد...

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی و مجنون پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://love-f-s-love.blogfa.com

مگه قرار چی بشه ؟؟؟

خودمم نمیدونم

لیلی پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://leili1986.blogfa.com

سلام سپیده جون
آخه چرا اینجوری ناراحتی؟راستش وقتی پیامت رو خوندم ناراحت شدم
هرکس یه جورایی تو این دنیا غصه داره
نباید سخت بگیری
دقیقا نمی دونم مشکل چیه و چی ناراحتت میکنه
ولی دنیا ارزش این همه ناراحتی رو نداره
من خودمم خیلی آدم حساسی هستم
ناراحت نباش.حتما صلواتهای حضرت مسلم رو بفرست

سلام لیلی جون..

واسم دعا کن، خیلی دعا کن..

خسته‌ام از این زندگی..

حالم خیلی خوب نیست..

حتماً می‌فرستم...

درود بر محمد و آل محمد (ص)

درود بر تمام نیکان و حسین (ع) و یارانش...

درود بر حضرت مسلم و طفلانش..

لیلی و مجنون پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 06:41 ب.ظ http://love-f-s-love.blogfa.com

اپم [قلب]

میام عزیزم..

شقایق و حبیبی جمعه 9 دی 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

سلامممممممممممممم سپیده خوفم
الهی بمیرم و نبینم دوست گلم غمگینههههههههههههههه
فدای تو بشم ترو خدا این قده غصه نخور .آخه سپیده جون تومشکلت خود طرفه یا اینکه دوست نداری بری خارج زندگی کنی هان ؟؟؟
آخه چرا این قده هی به دلت بد میاری .از کجا معلوم که بد باشه .یه موقه دید این همون مردیه که دلت میخواست . عاشق میشید و سال ها با خوشی با هم زندگی میکنید .مگه چیزی ازش دیدی یا میدونی که ذهنت نسبت هش بده ؟؟؟؟
بعدش هم سپیده جونی خانوادت تورو تحت فشار گذاشتن یعنی میگن حتما باید باهاش عروسی کنی ؟؟؟؟؟ خوب اگه دلت نیسید یه کلوم بگو نه .چرا این قده خودت و عزیت میکنی دختر خوب
به خدا سپیده همون جور که برای خوشبختی همه دخترا دعا میکنم تو از یادم نمیری عزیز دلم . از خدا میخوام بهترین راه وجلوی پات بزاره
راستی میگم ها چرا تلفنی باهاش صحبت نمیکنی شاید این جوری بشتر خیالت راحت بشهههههههه دوست خوبممممممم
مراقب خودت خیلی باشششششش ها جیگرییی

سلام شقایق جوون..

اعصابم داغوونه..

همش میترسم امتحانام رو خراب کنم..

دلواپسم..

نمیدونم بعدش چی میشه..

از حالا تا نیمه بهمن امتحان داریم..

نمیدونم فکرم رو چی متمرکز کنم..

برام دعا کننن.

؟ جمعه 9 دی 1390 ساعت 04:14 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://lost300.blogsky.com/

سلام . فقط کاری نکن یه عمر واست پشیمونی بیاره . تو وبلاگ من هم سر بزن ..اگه دوست داری همدیگه رو لینک کنیم تو وبلاگم نظر بزار

سلام..

مشکل همینجاست که دارم با حساسیت زیادی به این مسأله می‌پردازم..

برام دعا کنید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد