خوشحالم...

دیروز رفتم یه کم به خودم انرژی دادم. رفتم به امور خانومانه رسیدگی کردم.  

واقعاً روحیه‌ام شاد شد!  

امروز همه میگفتن چقدر خوشگل شدی و تغییر کردی.  

این سری ابروهامو خیلی خوشگل‌تر برداشت.  

سری قبل که رفتم، گفت بذار یه کم پر بشه، منم کلی تحمل کردم  

این سری همه میگفتن عین عروسا شدی!  

توی دلم گفتم دست روی دلم نگذارید که خونه ...   

امروز بهترم و سعی کردم خیلی بهش فکر نکنم تا به وقتش ببینم چه گلی به سرم باید بمالم!!! 

خوشحالیم هم بیشتر مال اینه که آب زاینده‌رود رو باز کردن و زندگی توی زاینده‌رود و  

شهرمون جریان پیدا کرده... 

  

خیلی خوشحالم که دوباره دارم زاینده‌رود رو ساری و جاری می‌بینم..    

 

خدا کنه خبرای خوش همینطور از راه برسه و غم و دلهره از زندگی من بره بیرون..  

آمین ..  

نظرات 1 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 18 آذر 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://khoneye-dele-mane.blogfa.com

من که تابستون اومدم اصفهان داشتم دق میکردم رودخونه آب نداشت
اصفهانه و زاینده رودش آخه این چه کاریه

آره. ما خودمون بدتر ..

دیگه پارک و بیشه‌زارهای نزدیک رودخونه نمی‌رفتیم..

به خاطر کم آبی..

البته از روزی که آب رو باز کردند قرار شده تا 33 روز باز باشه اونم به خاطر کشاورزا و کشت و کارشون..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد