من اومدم اونم با تأخیر ....

 

این چند روزه خیلی بی حوصله بودم ...  

پر مشغله، پر استرس، عصبی ...  

دیگه حوصله‌ی هیچکس رو ندارم ...  

امان از دست این خواستگارها ...  

این بهروز که قضیه‌اش تموم شد و بهش جواب منفی دادم  

یک آدم خسیس و پرادعا و پرتوقع ...  

حالم از این جور آدما بهم میخوره!!!  

فقط میان و 1 ماه وقت نازنین آدم رو می‌گیرن و هیچی به هیچی  

بعد یکماه تازه دوزاری آدم میفته که ای کاش وقت نازنینم رو صرف یه همچین آدمی نکرده بودم  

امید هم خواستگاری بود که داشت کارمون تا حدودی جدی میشد ...  

امیدم حدود 3 هفته وقتم رو گرفت ...

خیلی پسر خوب و مهربونی بود، همینطور خیلی خوش چهره و جذاب و قد بلند ...  

خیلی دوستم داشت، اینقدر که عاشقم شده بود ...   

از حق نگذریم منم خیلی دوستش داشتم ... فکر می‌کردم دیگه خود خودشه، ایده‌آلم ...

تحقیقات اولیه بد نبود، بخاطر همین مجوز ورودشون شد واسه جلسه دوم ...  

قرار جلسه سوم گذاشته شد اما به اونجا نکشید ...  

دلشوره باعث شد خودم برم یه جاهایی تحقیق، که فهمیدم اون چیزایی که دوست نداشتم ... 

با گریه جواب منفی رو بهش دادم ...  

اگه تحقیقات مثبت می‌شد، قرار بود عید فطر عقدمون باشه اونم تو حرم امام رضا (ع) ...  

اما خودش نخواست، خودش پشت پا زد به زندگی‌اش ...  

اینقدر که تا یک هفته بغض داشتم و اونم دنبال این بود که چرا سپیده جواب منفی داد ...  

اما حیف، این اولین خواستگاری‌ام بود که از اعماق وجودم دوستش داشتم، حیف ...   

از اون روز ضربه روحی بزرگی خوردم ...  

خیلی حالم بده، ای کاش این شب و روزها تموم می‌شد ...  

ای کاش سنگ صبور منم از راه می‌رسید و به این کابوس‌ها پایان می‌داد ...  

دیگه خسته شدم ...  

برام خیلی دعا کنید، خیلی شوریده حال و پریشونم ....  

در حد مرگ حالم بده .....  

نظرات 6 + ارسال نظر
مسخره چهارشنبه 17 شهریور 1389 ساعت 08:52 ق.ظ

چه مسخره
خواستگارا؟؟؟؟

ببخشید منظورتون رو نمی‌فهمم؟!

از اسمتون مشخصه که مسخره‌اید!!!

بندری‌ها آدمای خوبی هستن، مسخره هم نیستند، شما چرا مسخره و بد هستید؟!

گندم پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://ayenehaye-nagahan.blogsky.com/

الهی بمیرم . می فهمم چی می کشی . برات دعا می کنم . سپیده جونم باور کن که هیچ کس لیاقت امثال ما رو نداره . ولی تنهایی هم خیلی سخته ...می دونم . خودم با تمام وجود دارم حسش می کنم...

سلام گندم جونم ...

واقعاً ...

ایشالا خدا ما رو از میون بر برسونه به لحظه‌های شیرین زندگی!

شاهین پنج‌شنبه 18 شهریور 1389 ساعت 03:22 ب.ظ

سلام .شما یعنی میخواهید بگویید برای شما دعا کنیم که شوهر کنین

سلام ...

نه، دعا کنید که چنین آدمهای آشغال و نیرز رو از پیش پامون برداره ...

آدمهایی که میان و 1 ماه از وقت گرانبهای آدم رو می‌گیرن و آخرش می‌فهمی اصلاً ارزش این همه برو و بیا و وقت گذاشتن را نداشته!

خیلی بده، ایشالا همه جوونها این دوران رو به خوبی و راحتی سپری کنند

آدم از دلشوره و استرس می‌میره و زنده میشه

همش فکرش مشغول و همش نگران آینده‌شه

شقایق و حبیبی یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 10:55 ق.ظ http://golbargebarani.blogfa.com/

سلامممممممممممممممممممممممم سپیده جونم
الهی خواهری برای اون دلت بمیرم پس برا همین حال و حوصله نداشتی و آپ نمی کردی ......................
ولی خانمی ببین خدا دوست داشته والا اگه بعدا متوجه میشدی دیگه کاریش نمی شد کرد جز تحمل
فدای تو بشم .مطمئنم یه کسی همونی که تو دلت می خواد یه جوری بیاد وارد زندگیت شه که خودت نفهمی واون قدر خوبببببببببببببببببببببببب باشه که بشید دوتا عاشق و معشوق .ترو خدا خواهری دیگه این قدر غصه نخور . می دونم سخته اما دلت و بسپار به خدا تا اونی که قسمتت خودش بیاد
فداییییییییییییییییییییییییییییی تو بشم سپیده جونم

سلام عزیز دلم، حالت خوبه؟!

عکسای جهیزیه‌ات رو دیدم نانازی، چقدر خوشگل بود ....

ایشالا خوشبخت‌تر از خوشبخت بشی ....

خوشحال شدم که اومدی سرم زدی عزیزم ...

بازم بیاااا ...

گندم یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 03:19 ب.ظ

وای...
چرا پسرا انقدر نادونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا نمی دونن از این دنیا چی می خوان .
سپیده جونم اصلا از کامنتایی که یه عده نادون واسه ت می ذارن ناراحت نشو . بذار به حساب اینکه طرف هنوز عقلش رشد نکرده . حالا پسرا خودشون مرده ی ازدواجن ها ولی واسه دخترا کلاس می ذارن . من این جماعتو می شناسم .

دقیقاً ....

ما به ازدواج یه جور دیگه فکر می‌کنیم.

اما اونا نه یه جور دیگه فکر می‌کنن!!

بهار سه‌شنبه 23 شهریور 1389 ساعت 09:24 ق.ظ http://khatereshabeyallda.blogsky.com/

الهی غصه نخور خانمی مام این روزا رو داشتیم ... صبر داشته باش و بسپر دست خدا که خودش بهترینو قسمت میکنه ایشالا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد