خانه به دوش!!!

اعصابم خیلی خط خطیه!!!  

بعد از 7 روز اسباب‌کشی اتاقم هنوز کامل جمع و جور نشده و خیلی از وسایلم سر جاش چیده نشده!   

انگار که کارم پیش نمیره ...  

تازه 2 روزه هم متوجه شدم که یک سری از وسایلم توی اسباب‌کشی گم شده!!  

یک عدد ایران چک 50 تومانی  

یک عدد ربع سکه 

USB گوشیم 

یکی از شیشه‌های ادکلنم "Emotion" که از همه بیشتر دوسش داشتم! 

سیم‌کارت اعتباری همراه اولم! 

تازه هنوز نمیدونم چیز دیگه‌ای هم گم شده یا نه!!!  

از بس این چند روزه دنبالشون گشتم نتونستم به کارهام برسم!!!  

این چند روزه کلی به خودم بده و بیراه گفتم که ای کاش وسایلم رو خودم جابه‌جا می‌کردم! 

اسباب‌کشی واقعاً سخته و کفر آدم رو در میاره!!!      

هرچی بیشتر تلاش می‌کنی می‌بینی بازم مونده!!!   

تازه بدیش به اینه که توی اسباب‌کشی و وضعیت به این سختی مریض هم بشی، سرماخوردم شدید، بدجوری گلوم درد میکنه، اما از بس کار داشتم نشده برم دکتر، اما امروز از پا درم آورد!  

تا حدی که رفتم یکساعت توی نمازخونه اداره خوابیدم اما از شدت تب و لرز از خواب پریدم!  

حالم خیلی بدهههه!!!   

واقعاً هیچی بهتر از سلامتی نیست!

برم زودتر یه فکری بکنم که فردا همین آش و همین کاسه‌اس ...  

تا بعد ...  

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر پاییز سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.whoami.blogsky.com

سلام سپیده جون.من هم تجربه اسباب کشی رو دارم.خیلی از وسایل آدم خراب میشه و گم میشه.ایشالا که پیدا میشه همه چیزات.مواظب خودت باش عزیزم تا زودتر خوب شی...بازم اینجا بیا.

ندای قران سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

-: آیا درست است که اسلام به زن ستم میکند و حقوقش را پایمال مینماید.
--------------------------------------------------------------------------------
۲ایا زن همیشه دنبالهرو وتحت نظارت مرد است .
--------------------------------------------------------------------------------
۳چراسهم زن در میراث کمتراز سهم مرد است .
--------------------------------------------------------------------------------
۴ چرا قدر ومنزلت زن در شهادت کاهش مییابد .

ماهی خانوم شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 07:13 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام عزیزم
ایشالا هم زودی خوب بشی هم وسایلتو پیدا کنی مخصوصا پنجاه تومنیه رو!:دی
شاد باشی عزیزم

سلمان یکشنبه 12 اردیبهشت 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.aghrabeashegh.blogsky.com

از مزایای هر اسباب کشی گم کردن وسایلیه که نمی دونیم دوستشون داریم تا بفهمیم که دوستشون داریم!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد