به قول اصفهونی‌های اصیل: سینزده بدر!!!

دیروز با داداشم بحث سر این موضوع بود که:   

اونایی که میگن سیزده بدر نحسه اشتباه می‌کنن و این یک حرف مفتی بیش نیست!!!   

داداشم میگفت یکی از معلماشون گفته که این حربه و سیاست وهابی‌های لامروت بوده و به خاطر اینکه بی احترامی به شیعه و اعتقاداتش و همچنین به مولود کعبه حضرت علی (ع) که در 13 رجب با قدوم مبارکشان پا به این عرصه نهادند را بی حرمتی کنند.  

اگر 13 عدد نحسی است پس استغفرالله روز تولد حضرت علی 13 رجب چی؟!  

پس نتیجه می‌گیریم که اینها فرهنگ سازی غلط بوده و هست ...  

یادمه یکسال مراسم روضه پدربزرگم که دهه دوم محرم بود مقارن شده بود با 13 فروردین، اون روز یکی از روحانیون گفت: اینکه میگن 13 بدر نحسه حرف بیهوده‌ای است.  

میگفت اگه هزاران اتفاق بد در روزهای دیگر ماه برای کسی بیفته هیچی نیست، اما حالا اومدیم و روز 13 بدر یک استکان ترک خورد، میگن: هان، نحسی 13 بدر ما رو گرفت!!!!‌   

آخه این چه حرف و استنباطی است که شما دارید؟!  

همه‌ی روزهای خدا عزیز و مبارک هستند و این خود ما هستیم که نحس و خرابش می‌کنیم.  

بگذریم از این همه حرف ثقیل و سنگین، دیروز یک اس ام اس اومد واسم که نوشته بود:

به علت ازدیاد دختران دم بخت، گره زنی سبزه‌ها تا 20 فروردین تمدید شد!   

 

 

آخه یکی نیست بگه ما همه قشری رو موقع سبزه گره زنی مشاهده میکنیم، حالا چرا میندازین تقصیر دخترای دم بخت؟!  

نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان از شیراز شنبه 14 فروردین 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
خوشحالمکه در زمره اولین خوانندهاتون هستم
موفق باشید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 فروردین 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

سپیده جان الان رفتم چک کردم انعکاس آبو.مشکلی نداشت.راستی وبلاگ جدیدت مبارک.

احتمالاً آنتی ویروس روی سیستمت نصب نیست که راحت میره به بلاگت.


مرسی گلم.

پسر ایرانی شنبه 21 فروردین 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://persianson.blogsky.com

وبلاگت خیلی باحاله
مبارکه
به وب من هم سر بزن

hamiDEL جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 05:34 ق.ظ http://hamidel.blogsky.com

5سال از این پستت گذشته...چه جالب..وبلاگت مستدام ... زندگیت سبز

البته 4 سال و 5 سیزده بدر!

حمید سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:47 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

سلام
عقیده دارم برا خوندن وبلاگ باید از اولین مطالبش شروع کرد
نه مطالب آخرش
درست 6ماه قبل از من شروع به نوشتن کردی
بدنیست خودتم یه مروری بکنی ببینی طرز نوشتنت از اول تا لان چقدر عوض شده

سلام ..

من به نوشته شما ایرادی نگرفتم، فقط گفتم همه جا و با هر عقیده ای آدم خوب و بد پیدا میشه، همین!!!

حمید سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 12:49 ب.ظ http://hamidshams.blogsky.com/

حالا واقعا دخترا تو سیزده بدر سبزه گره میزنن؟

من که خیلی وقته گره نزدم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد