یا عماد من لا عماد له ...

امشب که محدثه جان کربلا بود و لایو گذاشته بود خیلی دلم پر کشید به سمت و سوی کربلا 

آقای پویانفر هم لایو گذاشته بودند. 

یکی از دوستان کربلایی هم لایو گذاشته بودند!

خلاصه همه ی شرایط برای سوختن و جلز و ولز کردن دل عاشقای امام حسین جور شد!

محدثه یک کوئزشن باکس گذاشت؛ 

حرم یعنی؟

براش نوشتم ملجاء درماندگان

جوابمو داد: یا عماد من لا عماد له

این جمله رو قبلا شنیده بودم اما معنیشو نمیدونستم!

رفتم سرچ کردم که دیدم نوشته: 

ای تکیه گاه کسی که تکیه گاهی ندارد!

نمیدونم چرا امشب حال دلم اینقدررر ابری و بارونی بود!

آقای من امام حسینم من روی شما خیلی حساب باز کردم 

شما منو دریابید ...


banki_mohadeseh@

mhpooyanfar_official@

mustafa_nadher@

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام اجی خوبی ان شاءالله که خیلی زود میری کربلا اجی

سلام عزیز دلم. ممنون از لطفت
ان شاء الله قسمت همه بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد